دادستان رودبار جنوب گفت: اراضی که سابقاً به کشاورزان در قالب عقد اجاره تحویل شده است هیچ کس جز از طریق نهادهای متولی دولتی حق خرید و فروش آنها را ندارد.

ورود مدعی العموم به تغییر کاربری اراضی کشاورزی در رودباربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ صبح امروز حامد عمرانی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب به همراه رئیس اداره جهاد کشاورزی و رئیس کلانتری شهرستان ضمن بازدید از اراضی کشاورزی حومه شهر اسلام آباد و گفتگو چهره به چهره با مردم ،دستورات قضائی لازم برای جلوگیری از تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی را صادر کردند.

 عمرانی در حاشیه این بازدید گفت: اراضی که سابقاً به صورت موقت به کشاورزان در قالب عقد اجاره تحویل شده است کماکان در مالکیت دولت بوده و هیچ کس جز از طریق نهادهای متولی دولتی حق خرید و فروش آنها را ندارد.


این مقام قضائی تصریح کرد:در این بازدید مقررشد جهاد کشاورزی در اسرع وقت ضمن شناسایی موارد مشابه در جهت پیشگیری از وقوع جرائم تغییر کاربری اراضی کشاورزی وخرید وفروش اراضی دولتی، مراتب را جهت برخورد قانونی به دادستانی گزارش دهد.


وی اعلام کرد:نیروی انتظامی نیز موظف است در صورت برخورد با چنین جرائم مشهودی بلافاصله از ادامه تصرف جلوگیری و مراتب را به دادستانی گزارش دهد.

شایان ذکر است با دستور دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب به مردم محلی از طریق توزیع اطلاعیه و بروشور و نصب بنر اطلاع رسانی لازم در راستای پیشگیری از وقوع این گونه جرائم صورت گرفت.


انتهای پیام/س

 

تغییر کاربری اراضی کشاورزی در رودبار جنوب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار