رئیس هیئت بوکس خراسان رضوی گفت : تیم بوکس امید استان به رقابت‌های انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا اعزام می‌شود.

اعزام تیم امید خراسان رضوی به مسابقات انتخابی تیم ملی بوکسبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حسین صاحبی در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه گفت : دیدگاه آسیب‌زا و خشن بودن رشته بوکس در بین عامه مردم باعث پیش‌گیری خانواده‌ها از حضور فرزندان خود در این رشته شده است، درصورتی که این رشته در جهان، در آسیب دیدگی ۱۴ و در ایران جزو ۲۵ رشته است.

وی افزود : علی حبیبی نژاد در وزن ٦٠ کیلو، سجاد خاکساری در وزن ٦٤ کیلو و امیر رزمى در ورن ٦٩ کیلوگرم اعضاء تیم بوکس استان هستند که ١١ اردیبهشت تا ١٥ اردیبهشت در مسابقات انتخابی تیم مای بوکس در استان قم به روی رینگ می‌روند.

رئیس هیئت بوکس خراسان رضوی در ادامه گفت:: تاکنون ۱۴۵ ورزشکار در سطح استان سازماندهی شده‌اند که در ١٦ باشگاه فعالیت می‌کنند که یکی از مهم‌ترین اقدامات هیئت جمع آوری اطلاعات ورزشکاران استان است که با ارائه کارت هوشمند به آن‌ها و اتصال به سایت هیئت که در حال راه اندازی است رزومه کامل ورزشکار آرشیو خواهد شد این اتفاق طی دوماه آینده تکمیل و به مرحله اجرا می‌رسد.

صاحبی عدم پخش مستقیم مسابقات از طریق صدا و سیما را یکی از مهمترین عدم رغبت اسپانسر‌ها برای حضور در این رشته ورزشی دانست و گفت : مشهد جمعیت زیادی دارد و برای این حجم از جمعیت مشتاق به رشته بوکس یک رینگ کافی نیست، با صحبت‌های صورت گرفته با شهرداری و آستان قدس در صدد شناسایی مکان مشخص برای ایجاد دو سالن مجزا برای این رشته هستیم.

وی در ادامه همچنین توسعه ورزش بوکس در استان را یکی از اهداف خود در طول سال جاری اعلام کرد و افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته با فرماندارو رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام و فریمان، بزودی ساخت و افتتاح خانه بوکس را خواهیم داشت، همچنین در سرخس نیز با توجه به تعامل با سپاه مکانی در اختیار ورزشکاران این شهرستان قرار گرفت.


رئیس هیئت بوکس خراسان رضوی در ادامه گفت : کمیته‌های مختلفی مانند استعدادیابی و فنی در نظر گرفته‌ایم همچنین یکی از عواملی که باعث عدم رغبت ورزشکاران بود سلیقه‌ای امتیاز دادن داوران و اعزام‌ها بود که برطرف کردیم و با بروز کردن اطلاعات داورن و مربیان، برگزاری کلاس‌های زبان و آموزش امتیاز دهی کامپیوتری سعی در فراهم آوردن بستر حضور داوران و مربیان در رقابت‌های بین المللی و کشوری هستیم.

انتهای پیام // م. ا
 
 


سازماندهی ۱۴۵ ورزشکار در سطح استان خراسان رضوی

برچسب ها: اخبار ورزشی ، بوکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.