فرماندار ریگان گفت: ریزگردها طی دیروز تا امروز بیش از 60 ریگانی را راهی مراکز بهداشتی‌درمانی کرده است.

ریزگردها 60 ریگانی را راهی مراکز درمانی کرده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ امین باقری فرماندار ریگان گفت: شرایط ناسالم ریزگردها در ریگان مشکلات تنفسی برای اهالی این شهرستان ایجاد و تاکنون 16 نفر را راهی مراکز درمانی کرده است.

وی با اشاره به اینکه ریزگردها علاوه بر کاهش دید در محور ریگان _ چابهار و ریگان _ نرماشیر 17 روستا را در محاصره این عامل قرار داده است، بیان داشت: توفان شدید شن نیز برق سه روستای منطقه پشت ریگ را قطع کرده بود که با تلاش نیروهای برق‌رسانی برق این روستاها وصل شد.

فرماندار ریگان افزود : غلظت ریزگردها امروز در شهرستان مجدداً تشدید یافته که این امر مشکلات تنفسی را برای دانش‌آموزان و کارکنان اداره‌ها ایجاد کرده است.

باقری با بیان اینکه ریزگردها طی دیروز تا امروز بیش از 60 ریگانی را راهی مراکز بهداشتی‌درمانی کرده است، تصریح کرد: با تلاش نیروهای امدادی 32 مسافر گرفتار در ریزگردها و توفان‌ شدید شن نجات یافتند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ریگان بعد از خوزستان دومین نقطه کشور در زمینه بروز ریزگردها است، افزود: همچنین ریزگردها و طوفان شدید شن تاکنون 16 روستا را خالی از سکنه و 50 روستا را در محاصره شن‌های روان قرار داده است.


انتهای پیام/س

 

ریگان دومین نقطه کشور در زمینه بروز ریزگردها است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.