مدافع تیم پرسپولیس گفت:حق نساجی بود که به لیگ برتر صعود کند امیدوارم همین روند رو به رشد آنها در لیگ هجدهم ادامه داشته باشد تا بتوانند تا در پایان به یک رتبه خوبی برسند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،شجاع خلیل زاده مدافع تیم پرسپولیس درباره صعود تیم نساجی به لیگ برتر فوتبال بیان کرد: حق این تیم بود که به لیگ برتر صعود کند.امیدوارم همین روند رو به رشد آنها در لیگ هجدهم ادامه داشته باشد تا بتوانند تا در پایان به یک رتبه خوبی برسند.

او درباره استقبال پرشور هواداران مازندرانی از این بازی گفت:خوشبختانه هواداران در این بازی سنگ تمام گذاشتند و به نحو احسن از تیم نساجی حمایت کردند.با وجود اینکه استان مازندران بازیکنان فراوانی در لیگ برتر دارد اما تاکنون پیش نیامده بود که یک تیم در لیگ برتر داشته باشد.در ضمن از صعود نکردن  تیم خونه به خونه بسیار ناراحتم.خدا راشکر تیم نساجی از تماشاگران بی شماری و مردمی برخوردار است و امیدوارم بتواند به نتایج خوبی برسد.

خلیل زاده  در مورد اتفاقات پایان بازی گفت:درگیری نبود.متاسفانه هواداران اشیایی به سمت ما پرتاب می کردند و به همین دلیل به ما اجازه نمی دادند تا به پایین بیاییم.در پی این اتفاقات ناگوار سر مهدی‌زاده به دلیل برخورد با یک میله شکست.در هر صورت این اتفاقات طبیعی است اما امیدوارم هر چه زودتر سر مهدی زاده خوب شود.

انتهای پیام/

اظهارات شجاع خلیل زاده پس از بازی نساجی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار