55 درصد از آمار جان باختگان تصادفات در استان اصفهان مربوط به سواران موتور سیکلت است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرمانده انتظامی استان اصفهان امروز در نشست خبری گفت: آمار جان باختگان تصادفات موتور سیکلت در استان اصفهان 55 درصد در حالی که این رقم در کشور 35 درصد است.

سردار مهدی معصوم بیگی با اشاره به اینکه،  فرهنگ رانندگی در استان اصفهان نیاز به ارتقا دارد و همه دستگاه ها و مردم باید در این زمینه تلاش کنند افزود: طرحی از چند روز آینده در میدان امام حسین برگزار می شود که در آن هر روز بیش از 100 موتور سوار آموزش های رانندگی و نکات ایمنی  را فرا می گیرند.

وی با اشاره به رشد جرایم مجازی در استان اصفهان ادامه داد: پرونده های تشکیل شده در حوزه فضای مجازی در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 45 درصد افزایش یافته و برداشت های غیر مجاز اینترنتی رتبه اول جرائم را در این حوزه به خود اختصاص داده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه درزمینه جرائم مجازی باید فرهنگ سازی برای مردم انجام شود چراکه آگاهی مردم در این باره کم است تصریح کرد: چند روز گذشته جوانی با فریب مردم و ترغیب آنان به استفاده از یک نرم افزار توانست به گوشی تلفن 514 نفر نفوذ و از حساب بانکی آنها برداشت کند که با تلاش ماموران پلیس فتا  این فرد  دستگیر شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.