کارشناس‌مسؤول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بیشترین بارندگی استان اصفهان در 24 ساعت گذشته با 31.3 میلی‌متر در شهرستان سمیرم گزارش شده است.

حجت‌اله علی‌عسگریان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار کرد: با بیان این که شهر اصفهان 2.6 میلی‌متر بارندگی داشته است، افزود:  در 24  ساعت گذشته بویین میاندشت 14 میلی‌متر، فریدون‌شهر 8 میلی‌متر،  دهاقان  6.8 میلی‌متر و ورزنه 6.3 میلی‌متر بارش داشته است.

به گفته وی، داران با 4.6 میلی‌متر، خوانسار با 3.4 میلی‌متر، گلپایگان با 1.2 میلی‌متر ،  شهرضا با 1.7 میلی‌متر ، مبارکه با یک میلی‌متر، خور و بیابانک با 0.2 میلی‌متر و زرین‌شهر با 0.1 میلی‌متر بارندگی همراه بوده است.

کارشناس‌مسؤول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به وضعیت بارندگی در استان خاطرنشان کرد: از امشب و فرداشب و به خصوص از بعد از ظهر فردا تا اوایل روز سه‌شنبه بارش نسبتاً خوبی به ویژه در مناطق شمالی استان اصفهان شاهدخواهیم بود.

علی‌عسگریان از افت 2 تا 3 درجه‌ای دمای هوا در 2 روز آینده خبر داد و یادآور شد: احتمال رسیدن دما به زیر صفر درجه سانتی‌گراد در مناطق غربی استان اصفهان وجود دارد.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار