کاروان گردشگری تبریز وارد شیراز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محسن نژاد معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس اظهار کرد: کاروان گردشگری تبریز با شعار تبریز ۲۰۱۸، برای حمایت از کالای ایرانی به مراکز استان‌ها و شهر‌های منتخب کشور سفر می‌کنند.

وی ادامه داد: این کاروان در سومین مقصد خود با ۱۱ اتوبوس به شیراز سفر کرده است.

محسن نژاد تصریح کرد: این کاروان اقدام به معرفی سوغاتی‌های معروف تبریز از جمله کیف، کفش و چرم، شیرینی و شکلات، نساجی، فرش، تابلو فرش سردرود، لوازم خانگی و صنایع دستی اعم از سماور سازی، چاپ باتیک، رو دوزی‌های سنتی، سنگ‌های قیمتی و صنایع شیشه را در شهر‌های مختلف کشور می‌پردازد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: کاروان گردشگری تبریز مقابل آرامگاه حافظ توقف کرده و اقدام به عرضه صنایع دستی تبریز می‌کند.

وی اضافه کرد: مردم شیراز تا صبح فردا میزبان این کاروان هستند.

محسن نژاد افزود: گروه‌های هنری و موسیقی آشیقی نیز با اجرای خود در جمع گردشگران و شهروندان شهر‌های مختلف فرهنگ غنی و فولکلور آذربایجان را در سراسر کشور معرفی می‌کنند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: این کاروان پس از حضور و اجرا در شهر‌های زنجان، اصفهان، بیرجند، کرمان، شیراز، بندرعباس، قشم، یزد، ساری، رشت، آستارا، سمنان، مشهد، اردبیل، سرعین و مشگین شهر به تبریز باز می‌گردند.

انتهای پیام/ن

کاروان گردشگری تبریز در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار