مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: سامانه جدید مرکز خدمات سرمایه گذاری جهت تسهیل فرآیند صدور مجوزهای سرمایه گذاری در استان راه اندازی شده است .

هاشم مظفری، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: با راه اندازی مرکز خدمات سرمایه گذاری فرآیند صدور مجوز فعالیت و سرمایه گذاری در بخش های مختلف به مراتب کاهش می یابد.

وی تصریح کرد: هدف از راه اندازی سامانه جدید مرکز خدمات سرمایه گذاری به دو زبان انگلیسی و فارسی، جذب و حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی و همچنین تسهیل و تسریع در صدور مجوزهای سرمایه گذاری و در نهایت ایجاد اشتغال پایدار می باشد که با همکاری اعضای مرکز در سال جاری برای نیل به این مهم تلاش خواهیم کرد.

نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان اردبیل اظهار کرد: پنجره واحد سرمایه گذاری استان به صورت الکترونیکی از ابتدای سال جاری با هدف ایجاد تسهیل و تسریع در صدور مجوز سرمایه گذاری و در نهایت بهبود محیط کسب و کار استان به آدرس investinardabil.ir توسط اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان راه اندازی گردیده است.

مظفری گفت: از مزیت ها و قابلیت های این سامانه می توان به فیلدهایی چون نظارت بر طرح های سرمایه گذاری، معرفی فرصت های سرمایه گذاری، معرفی طرح های نیمه تمام سرمایه گذاری، رسیدگی به مشکلات سرمایه گذاران، پاسخ به سوالات سرمایه گذاران و قبول درخواست سرمایه گذاران اشاره نمود.

وی تصریح کرد: سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و متقاضیان سرمایه گذاری در استان می توانند به صورت غیرحضوری و از طریق این سامانه درخواست ها و مشکلات خود را مطرح نمایند و مرکز خدمات سرمایه گذاری نیز تا مرحله دریافت پاسخ نهایی و مورد قبول و قانونی از دستگاه های اجرایی ذیربط پیگیر موضوع خواهد بود.

انتهای پیام/ح

راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری به صورت الکترونیکی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.