۹۷ طرح تولیدی و فنی صدا و سیمای مرکز بوشهر با حضور رئیس رسانه ملی در بوشهر افتتاح شد.

۹۷ طرح تولیدی و فنی صدا و سیمای مرکز بوشهر به بهره‌برداری رسیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   ، ۹۷ طرح تولیدی و فنی صدا و سیمای مرکز بوشهر امروز در همایش تجلیل از علمداران خلیج فارس با حضور عبدالعلی علی عسکری رئیس رسانه ملی و سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه از سالن شهید آوینی بوشهر بهره برداری شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها ۲۲۰ میلیارد ریال بوده است.

سید حسین ناظر افزود: این طرح‌ها به منظور افزایش ضریب نفوذ رسانه و بهره مندی بیشتر مردم از برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز بوشهر به بهره برداری رسیده است.

وی گفت: ۶۲ طرح از این طرح‌ها، فنی و تولیدی است که در میان آنها، ۴۰ طرح مربوط به فرستنده دیجیتال تلویزیونی و ۶ طرح شامل سیگنال رسانی، توسعه و نوسازی استودیوی رادیویی، نودال (ارسال و دریافت تصاویر) مرکزی و مرکز جمع آوری داده‌هاست.

ناظر افزود: همچنین با اختصاص دو دستگاه اس ان جی، امکان ارسال ماهواره‌ای صوت و تصویر از هر نقطه استان امکان پذیر خواهد شد.

وی گفت: این مرکز، نخستین مرکز در میان مراکز ۳۳ گانه صداوسیماست که صاحب مرکز داده‌ها می‌شود، همچنین نخستین مرکز در نیمه جنوبی کشور است که طرح یکپارچه سازی تولید و پخش خبر در آن راه اندازی شده است.

سید علاءالدین امیری معاون فنی صدا و سیمای مرکز بوشهر هم گفت: با بهره برداری طرح‌های فنی، دریافت سیگنال در گیرنده‌های خانگی بهبود می‌یابد و مردم با کیفیت بهتری صدا و تصویر را دریافت می‌کنند.

با بهره برداری از این طرح‌ها پوشش سامانه پخش دیجیتال برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در استان یک میلیون و ۵۰ هزار نفری بوشهر به ۹۸ درصد رسید و مسوولان صداوسیمای مرکز بوشهر امیدوارند تا هفدهم مرداد دو درصد باقیمانده نیز زیر پوشش این سامانه قرار گیرند.

انتهای پیام/ف

بهره برداری از ۹۷ طرح تولیدی و فنی صدا و سیمای مرکز بوشهر

 

برچسب ها: رادیو ، نمایش خانگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.