رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: انسجام در مدیریت باشگاه باعث شده است تا برای دومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر شویم.

جعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره دومین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: مدیریت باشگاه تیمی درست کرده  که تعامل میان اعضای باشگاه برقرار شده است و همین موضوع در موفقیت تیم ما تاثیر گذار بود.

او ادامه داد: انسجام در مدیریت باعث شده است تا برنامه ریزی درست و اصولی در باشگاه پرسپولیس شکل بگیرد و برای 2 سال متوالی تیم ما قهرمان لیگ برتر شود. اگر امکانات فراهم و زیر ساختارها ایجاد شود به طور حتم تیم ما فصل آینده هم توانایی کسب قهرمانی را دارد.

کاشانی درباره برگزاری مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس گفت: مراسم جشن قهرمانی بهتر از سال گذشته برگزار شد و با رفع نقاط ضعف می توانیم در سال های بعد مراسم باشکوه تر برای قهرمانی ترتیب بدهیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اعتراض بازیکنان به جشن قهرمانی بیان کرد: اطلاعی از این موضوع ندارم اما این مسائل حاشیه ای است و متن مهم تر از حاشیه هاست. حامی مالی باید از طریق تبلیغات، خدمات خود را به هواداران نشان بدهد و این حق طبیعی اش است.

برانکو برای موفقیت در آسیا باید تدابیر بهتری در نظر بگیرد 

او درباره عملکرد برانکو در لیگ هفدهم تصریح کرد:  برانکو مربی خوبی است اما هر بازی تاکنیک خاص خود را دارد و برای موفقیت در آسیا باید تدابیر بهتری  در نظر گرفته شود. 

خطای مسلمان را باید بزرگان باشگاه ببخشند 

کاشانی درباره استفاده از مسلمان در بازی پایانی لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: مسلمان بازیکن جوانی است و اگر خطایی هم مرتکب شده باید بزرگان فوتبال او را ببخشند. بازیکنان از خانواده پرسپولیس هستند و باید ارشاد و راهنمایی شوند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه مسلمان در لیست مدنظر برانکو نیست، بیان کرد: همه بازیکنان از جمله مسلمان عضو باشگاه پرسپولیس هستند و زحمت زیادی برای رشد و پیشرفت آنها  کشیده شده است. به هر حال بازیکنان فعلی در لیست برانکو هستند و نگرانی در این باره وجود ندارد.

لیگ هفدهم بدون حاشیه برگزار شد 

او درباره ارزیابی اش از لیگ هفدهم فوتبال اظهار کرد: کیفیت لیگ امسال خوب بود و مسابقات بدون حاشیه برگزار شد. همچنین برگزاری مسابقات به طور منظم قابل تقدیر است. البته باید بینیم که از برگزاری مسابقات چقدر منافع مالی بدست آوردیم. بعد از پایان لیگ برتر باید نقاط ضعف و قوت این رقابتها بررسی شود و در جهت رفع موانع اقدامات لازم صورت بگیرد.

باشگاه های فوتبال نباید دغدغه مالی داشته باشند 

کاشانی درباره حذف تیم های بدهکار از لیگ برتر گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم و این سیاست فدراسیون فوتبال است. باشگاه های ما باید زیر ساختارهای قوی داشته باشند تا از لحاظ مالی  دغدغه نداشته باشند. تیم پرسپولیس باید 30 بازیکن امید داشته باشد و برانکو هم باید کار مربیان تیم های پایه را نظارت کند تا بازیکنانی با کیفیت در تیم بزرگسال بازی کنند.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره اینکه این تیم  فصل آینده هم می تواند هت تریک  قهرمانی کند، بیان کرد: اگر شرایط برای تداوم مدیریت فراهم شود به طور حتم می توانیم برای فصل آینده هم قهرمان لیگ برتر شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار