معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: در هفته جاری تالار شهر اهواز که از جمله قدیمی ترین تالارهای شهر است افتتاح می شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدصفری، معاون فنی عمرانی شهرداری اهواز بیان داشت: تالار شهر اهواز که از جمله قدیمی ترین تالارهای شهر است پس از بازسازی این هفته افتتاح می شود. با افتتاح ساختمان های اداری منطقه 2، 3 منطقه 2، 5 و 6 به مناطق خود منتقل می شوند.

وی افزود: با توجه به عقب افتادگی های موجود، آقای کتانباف اهتمام ویژه ای به حوزه فنی عمرانی دارد و تاکید ایشان کارآمدی و تجهیز سیستم فنی شهرداری اهواز، جهت تکمیل و اجرای پروژه های متعدد در سطح شهر است.

صفری عنوان کرد: کمبود نیروی انسانی متخصص و کارآمد در حوزه ی مجموعه شهرداری، چند سالی است که گریبان مجموعه را گرفته است. در همین راستا با هماهنگی انجام شده با شهردار اهواز مقرر شد که خدمات نقشه برداری به یک شرکت مشاور توانمند و واجد شرایط واگذار شود.

 معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به تسهیل در انجام پروژه ها افزود: جهت تسریع در فرآیند انجام پروژه ها، تهمیدات لازم اندیشه شده است و به زودی اختیارات کافی به مناطق تفویض می شود.

وی در پایان گفت: پروژه های با درصد پیشرفت بالای 50درصد در اولویت هستند، البته بنا به ضرورت، باید در کنار تکمیل پروژه های نیمه تمام، طرح های جدید نیز آغاز شود.

انتهای پیام/م

تالار شهر اهواز افتتاح می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
آدرس کجاست