دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی در گرو حمایت از کارگران است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی در مراسم تجلیل از زنان کارگر، جوانان، امید و مشارکت اجتماعی که امروز(شنبه) برگزار شد، با اشاره به گرامیداشت هفته کارگر اظهار کرد: رفع و رجوع کار‌های کارگران باید دغدغه همه مسئولان باشد.

مولاوردی افزود: تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی در گرو کارگران جامعه است و باید در این راستا از کارگرانی که از انرژی و تخصص بالایی برخوردار هستند، استفاده کنیم.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: تعداد زنان بی سرپرست کارگر هر روز در حال افزایش است و این موضوع یکی از مسائلی است که باید به آن توجه کنیم، چراکه زنان نیمی از سرمایه انسانی کشور هستند.

مولاوردی گفت: با توجه به برخی سیاست‌ها باید امنیت شغلی زنان تضمین شود و همچنین باید به نقشی که زنان ایفا می‌کنند، توجه کرد.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی درباره اشتغال برخی زنان در بخش‌های غیر رسمی گفت: باید تلاش کرد که کارگران به ارزش واقعی خود پی ببرند و در چهارچوب حقوق شهروندی، حق رفاه جزء حقوق شهروندی است که باید آن را محقق کرد.

مولاوردی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌های در دست اجرای وزارت کار، شاهد خبرهای خوب در این زمینه خواهیم بود و موضوع اشتغال زنان نیازمند سیاست جدی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار