مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان بیش از 300 برنامه ویژه جوانان در استان سمنان اجرا می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در جمع خبرنگاران گفت : برنامه های هفته جوان از هشتم تا یازدهم اردیبهشت ماه و با اجرای بیش از 300 برنامه متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اجرا می شود .


فرزاد فتاحی برگزاری جشنواره امید و نشاط را از برنامه های اصلی هفته جوان عنوان کرد و افزود : در این جشنواره از سرآمدان جوان ، کارمندان جوان برتر دستگاه های اجرایی تجلیل خواهد شد .


تجدید پیمان جوانان با شهدا ، دیدار جوانان نخبه و سمن‌ها با مسئولان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی ، تخفیف ویژه مراکز خدماتی، درمانی، آموزشی و ورزشی ، عضویت رایگان جوانان در کتابخانه ها و اکران رایگان فیلم های سینمایی برای اعضای سازمان های مردم نهاد ، تخفیف ویژه مراکز مشاوره به جوانان، برپایی نشست ها و میزگردهای تخصصی با موضوع پویایی اجتماعی در رسانه، برگزاری اردوهای گردشگری و پاکسازی محیط زیست، بازدید جوانان از کارخانه ها، برپایی گفتمان جوان، اهدای خون اعضای سازمان های مردم نهاد، عیادت از بیماران جوان، دیدار با مفاخر استان برنامه هایی است که در بزرگداشت هفته جوان تدارک دیده شده است.


انتهای پیام / ق


جشنواره امید و نشاط در استان سمنان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.