مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: در نظر داریم با ورود بخش خصوصی و ایجاد تسهیلات لازم در مراکز حساس و راهبردی همچون مراکز گردشگری و تفریحی از خودروهای سوخت پاک مثل تاکسی‌های هیبریدی استفاده کنیم.

حسین جعفری در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهارکرد: ناوگان تاکسیرانی شهر اصفهان با بیش از ۹ هزار تاکسی خطی و گردشی یکی ازالگوهای حمل و نقل عمومی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این روزها اهمیت مسایل زیست محیطی و آلودگی هوا برای مردم انکار ناپذیر است، تصریح کرد: بر این اساس ورود خودروهای پاک هیبریدی به ناوگان حمل و نقل تاکسیرانی شهرداری اصفهان امری اجتناب ناپذیر خواهد بود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: از این رو امسال با مشارکت بخش خصوصی تهران،  نوع جدید تاکسی‌های هیبریدی و یورو پنج را در نمایشگاه تخصصی حمل و نقل رونمایی کردیم.

جعفری گفت: انرژی برق مورد نیاز برای فعالیت خودروهای هیبریدی از حرکت محورها و چرخ‌های خودرو تامین می‌شود، و این راهکار سطح آلایندگی را به شدت کاهش می دهد.

وی ابراز امیدواری کرد با ورود بخش خصوصی و ایجاد تسهیلات لازم بتوانیم در مراکز حساس و راهبردی همچون مراکز گردشگری و تفریحی از این خودروهای سوخت پاک استفاده کنیم تا گام اساسی در راستای کاهش آلایندگی شهر اصفهان برداشته شود.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: حمل و نقل ، تاکسیرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.