دبیر فدراسیون تیروکمان کشورمان گفت:چند هئیت استانی پیشنهاد داده بودند که پیش از انتخابات به مشهد سفر شود که هنوز تصمیم درباره این موضوع گرفته نشده است.

کیا رستمی: سفر هیات های استانی تیروکمان پیش از انتخابات قطعی نیسترضا کیا رستمی دبیر فدراسیون تیر و کمان ایران در گفتگو با خبرنگار گروه ورشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره سفر عجیب هئیت‌های استانی تیروکمان در آستانه انتخابات این فدراسیون گفت: این سفر و گردهمایی بنا به درخواست خود روسای هئیت‌ها و به پیشنهاد محمدعلی شجاعی و بدون هیچ فشاری از سوی فدراسیون مبنی بر اینکه به چه کسی رای بدهند برگزار شد. قرار بر این شد پیش از انتخابات برای هماهنگی بهتر و تبادل نظرات روسای هئیت‌ها در خصوص انتخاب رئیس آینده این فدراسیون در مکانی دور هم گرد آیند و با ارائه نظرات به جمع‌بندی نهایی برسند، اما تا به الان هیچ تصمیم گیری قطعی مبنی بر برگزاری این گردهمایی وسفر هئیت‌های استانی تیروکمان به یک استان نشده است.

او در ادامه گفت: طبق مذاکرات انجام شده و پیشنهادات ارئه شده این احتمال است که محل برگزاری این جلسه شهر مشهد باشد. البته این گردهمایی به منزله حمایت فدراسیون از یک نامزد خاص نیست، بلکه تلاش فدراسیون بر این است تا بتواند شرایطی را فراهم کند تا روسای هئیت‌ها در یک فضای آرام و بدون تنش و با ارائه نظرات خود در خصوص یک نامزد به تصمیم نهایی برسند.

رضا کیارستمی در انتها درباره تامین بودجه این سفر تصریح کرد: این جلسه که با حضور هئیت‌های استانی تیروکمان برگزار می‌شود، چون از سوی فدراسیون برنامه‌ریزی شده است. تمام هزینه‌ها نیز توسط فدراسیون پرداخت می‌شود و هدف تنها تبادل نظر و هم‌اندیشی روسای هئیت‌های تیروکمان درباره کاندیدا‌های حاضر در انتخابات است.

نکته قابل توجه در ارتباط با این سفر و گردهمایی این است که فدراسیون تیروکمان در حالی میزبان برگزاری این گردهمایی است که پیش از این حقوق کارمندان این فدراسیون به دلیل بدهی چندماه به تعویق افتاده بود و سفر تیم ملی تیروکمان به چند تورنمنت از جمله مرحله دوم کاپ آسیا فیلیپین، مرحله نخست جام جهانی شانگ‌های چین و برگزاری اردوی برون مرزی در کره جنوبی به دلیل بدهی فدراسیون و کمبود بودجه لغو شده است.

انتهای پیام/

احتمال سفر هئیت‌های استانی تیر وکمان پیش از انتخابات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار