استاندار قزوین گفت: تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی خواهان ثبات قیمت ارز هستند، زیرا با نوسانات موجود تکلیف خود را برای تولید و صادرات نمی‌دانند.

استاندار قزوین: فعالان اقتصادی خواهان ثبات قیمت ارز هستندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی افزود: همه دست اندرکاران بخش خصوصی و دولتی مشکل تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی را در باره نوسان قیمت ارز دسته بندی کنند تا معضلات موجود برای رفع و اصلاح با معاون اول رئیس جمهوری در میان گذاشته شود.

زاهدی با اشاره به مخالفت خود در عرضه مستقیم کالا در نمایشگاه ها، افزود: این مساله موجب ضرر و زیان اصناف، مصرف کنندگان و خریداران است و باید بررسی‌های بیشتری در این زمینه صورت پذیرد.

وی با اشاره به راهکار‌های تحقق شعار سال، گفت: با استفاده از سامانه‌های جدید و تکنولوژی‌های به روز می‌توان برای فروش و معرفی کالای ایرانی استفاده کرد و مردم را با محصولات با کیفیت ایرانی آشنا ساخت.

استاندار افزود: فرهنگ سازی در خصوص خرید کالای ایرانی باید با همکاری رسانه‌ها صورت پذیرد تا ذهن نامناسب درباره کالای ایرانی از میان برود.

زاهدی اضافه کرد: تنوع تولید محصولات در استان قزوین فراوان است و می‌توان با پرداخت تسهیلات برای افزایش خرید کالا‌های ایرانی اقدام کرد.

انتهای پیام/

برگزاری جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.