سردار یزدی گفت: استکبارستیزی ملت و تقابل با آمریکا هیچ تغییری نکرده است.

استکبارستیزی و تقابل با آمریکا هیچ تغییری نکرده استسردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به لفاظی‌های جدید ترامپ اظهار کرد: ترامپ مدعی شده که "ایرانی‌ها دیگر در دولت من به شدت قبل شعار مرگ بر آمریکا سر نمی‌دهند و این در حالیست که این حرف‌ها هیچ سندی ندارد و رئیس جمهور آمریکا به دنبال این است تا بدین‌وسیله متحدان اروپایی‌اش را همراه خود کند".

وی تصریح کرد: ترامپ برای اینکه به هم‌پیمانان غربی‌اش اطمینان قلبی بدهد و آنها را هم با خود کند، حرف‌هایی می‌زند که خودش هم به خوبی می‌داند این حرف‌ها هیچ محتوایی ندارد.

فرمانده سپاه تهران با بیان اینکه در داخل کشور، استکبارستیزی‌ مردم‌ و تقابل آنها با آمریکا هیچ تغییری نسبت به گذشته نکرده است، گفت: این در حالیست که حتی امروز مردم ما بدعهدی‌ها و خباثت‌های کاخ سفید را چه در ارتباط با خودمان و چه در ارتباط با مردم یمن و سوریه به خوبی دیده‌اند و مردم ما امروز از هر روز دیگر فریاد مرگ بر آمریکا را محکم‌تر سر می‌دهند.

وی بیان کرد: رئیس جمهور آمریکا در تلاش است تا به هر وسیله‌ای که شده متحدان خودش را همراه خود کند و این در حالیست که این مسائل تنها یکسری لفاظی بیش نیست.

 بازی تبلیغاتی ترامپ با طرح تحریم‌های جدید

یزدی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر تحریم‌های جدید از سوی آمریکا و قرار گرفتن تعدادی از فرماندهان سپاه پاسداران در لیست تحریم‌های کاخ سفید و رویکرد سپاه نسبت به این تحریم‌ها اظهار کرد: تحریم‌ها اتفاق جدیدی نیست، چرا که آنها هر از چندگاهی بعضی از شرکت‌ها و افراد ما را در لیست تحریمی خودشان می‌گذارند.

فرمانده سپاه تهران تصریح کرد: آن روزی که آمریکا و هم‌پیمانانش قدرت بیشتری در این کار داشتند و خیلی‌ها دنباله‌رو آنها بودند، باز نتوانستند از این تحریم‌ها اقدام خاصی انجام دهند.

وی ادامه داد: امروز که متحدان آمریکا متزلزل شده‌اند، بدون شک نمی‌توانند اقدام خاصی در خصوص تحریم‌ها نسبت به کشور اعمال کنند.

یزدی با بیان اینکه مردم ما محکم‌تر از قبل در برابر تحریم‌ها ایستادگی کرده‌اند، گفت: امروز شرایط انقلاب بهتر از گذشته شده است و اینکه افراد جدید یا شرکت‌های جدید را در لیست تحریمی خودشان قرار می‌دهند، نگرانی ندارد.

فرمانده سپاه تهران خاطرنشان کرد: این لفاظی‌های ترامپ بیشتر جنبه بازی‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای دارند و او به خاطر همین مسائل گاها این موضوعات را بیان می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
تا روزی زنده ام این تحریم ها و فتنه های آمریکا و اسراییل رو فراموش نخواهم کرد
آخرین اخبار