عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی جدید تیم ملی امید تا پایان هفته جاری معرفی می‌شود، اما گزینه خارجی نسبت به نفرات داخلی اولویت دارد.

حسین کلانی عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره دلیل اعلام نشدن نام سرمربی جدید تیم ملی فوتبال امید ایران با وجود اینکه از پایان هفته گذشته به عنوان زمان انجام شدن این موضوع یاد شده بود، بیان کرد: جمع بندی ما برای انتخاب سرمربی جدید تیم امید طولانی شد و به همین دلیل این امر به تاخیر افتاد، اما صددرصد تا پایان هفته جاری سرمربی این تیم را معرفی می‌کنیم. توافق‌های ابتدایی با گزینه مدنظرمان انجام شده، اما با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع باید بررسی‌های بیشتری نسبت به این گزینه انجام دهیم. انتخاب سرمربی تیم امید و موفقیت این تیم به حیثیت و غرور ملی بستگی دارد، اما همانگونه که گفتم انتهای همین هفته این بحث نهایی می‌شود.

کلانی: سرمربی تیم ملی امید تا پایان هفته جاری معرفی می شود

او درمورد اینکه شنیده می‌شود مسئولان فدراسیون فوتبال قصد دارند پس از برگزاری فینال جام حذفی دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات خونه به خونه بابل را به عنوان سرمربی تیم امید معرفی کنند، گفت: در جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال روی اسکوچیچ بحثی نکردیم و او جزء گزینه ها نیست.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره اینکه مسئولان فدراسیون روی گزینه خارجی به جمع بندی رسیده اند یا سرمربی ایرانی، توضیح داد: با توجه به شرایطی که تیم ملی امید دارد، مجبوریم از دانش و ارتباط‌های سرمربی خارجی استفاده کنیم و به همین دلیل مربیان خارجی نسبت به نفرات داخلی اولویت دارند.

کلانی: سرمربی تیم ملی امید تا پایان هفته جاری معرفی می شود

کلانی درمورد شانس زلاتکو کرانچار برای برعهده گرفتن سمت سرمربیگری تیم ملی امید، اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های ما برای سرمربیگری تیم امید زلاتکو کرانچار است، اما نفرات دیگری هم مدنظر داریم.

او درباره اینکه استعلام‌های لازم از نهاد‌های خارج از فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی خارجی تیم ملی امید گرفته شده است یا خیر، بیان کرد: استعلام‌های لازم از تمام نهاد‌ها اخذ شده است و تحقیق‌هایی که باید درباره وی‍ژگی‌های فنی و اخلاقی گزینه اصلی تیم امید صورت بگیرد، انجام داده ایم. با این وجود برای انتخاب سرمربی رزومه تمام نفرات را بررسی می کنیم و تنها روی یک گزینه تمرکز نکرده ایم. در جلسه آتی کمیته فنی فدراسیون سرمربی تیم امید انتخاب و تا پایان هفته معرفی می‌شود.

انتهای پیام/

اظهارات حسین کلانی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار