رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: حریق منزل مسکونی صبح امروز در چهارصد دستگاه سمنان با حضور تیم های اعزامی ایستگاه آتش نشانی سمنان امداد رسانی و مهار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سعید اسمعیل پور رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: حریق منزل مسکونی صبح امروز در چهارصد دستگاه سمنان با حضور تیم های اعزامی ایستگاه آتش نشانی سمنان امداد رسانی و مهار شد.

سعید اسمعیل پور به علت اهمیت حادثه از اعزام 2 دستگاه خودرو به همراه 8 نفر آتش نشان به طور همزمان از ایستگاه شماره 1 سازمان آتش نشانی برای امدادرسانی این حادثه خبر داد و عنوان کرد : حادثه آتش سوزی چهارصد دستگاه در ساعت 10:39 صبح امروز به سامانه 125 اعلام و گروه در کمترین زمان ممکن با حضور در محل و انجام اقدامات اولیه شروع به عملیات نمودند.

رییس سازمان آتش نشانی سمنان در نحوه توضیح امدادرسانی این حادثه تشریح کرد : ماموران اعزامی بلافاصله پس از رسیدن مشاهده کردند که ازپنجره های طبقه دوم یک آپارتمان دراین مجتمع مسکونی شعله های آتش زبانه می کشد و دود فراوانی نیز محل را فرا گرفته است .

اسمعیل پوردر ادامه گفت: نیروها بلافاصله با ارزیابی محل حادثه به دو تیم عملیاتی تقسیم شده گروه اول با قطع جریان برق و گاز محل حادثه را ایمن کرده و به کمک سایر ساکنان که در معرض خطر دود گرفتگی بودند شتافتند، تخلیه دود را انجام دادند و گروه دوم با بستن دستگاه تنفسی وارد محیط پر از دود و شعله آتش شده و با پیدا کردن کانون حریق شروع به اطفاء آتش کردند .

وی در ادامه عنوان کرد : عملیات اطفای کامل این آتش سوزی نزدیک به یک ساعت بطول انجامید.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان در پایان گفت: این حادثه خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشته ولی خسارت مالی فراوانی را بهمراه داشته است و علت اصلی وقوع حادثه احتیاج به کارشناسی دارد.

 

آتش سوزی در طبقه دوم آپارتمانی در چهارصد دستگاه سمنان + تصویر

آتش سوزی در طبقه دوم آپارتمانی در چهارصد دستگاه سمنان + تصویر

آتش سوزی در طبقه دوم آپارتمانی در چهارصد دستگاه سمنان + تصویر

 

آتش سوزی در طبقه دوم آپارتمانی در چهارصد دستگاه سمنان + تصویر

انتهای پیام /ع

برچسب ها: حادثه ، اتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیخی
۱۸:۰۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
درود بر این آتشنشانان شجاع و فداکار