جلسه شورای راهبردی معاونین فرهنگی منطقه سه بنیاد شهید و امورایثارگران استان‌های، مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالی، جنوبی و رضوی در مشهد برگزار شد.

برگزاری جلسه شورای راهبردی معاونت فرهنگی منطقه سه بنیاد شهید و امورایثارگران در مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام محمد حسین کاویانی راد معاون فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران کشور در  جلسه شورای راهبردی معاونت فرهنگی منطقه سه بنیاد شهید و امورایثارگران گفت: برنامه و فعالیت‌های حوزه فرهنگی متناسب با سیاست‌های کلی نظام  در سال جدید اجرا می‌شود.
 

وی با اشاره به بخشی از برنامه‌های فرهنگی در سال جدید گفت: در بخش اول که تامین سلامت و بهداشت روانی است کلاس‌های آموزشی در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برگزاری اردو‌های تفریحی و زیارتی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام کاویانی راد با بیان اینکه ١٦٠ هزار دانشجوی ایثارگر در حال تحصیل هستند، ادامه داد: باید شرایطی فراهم شود تا دانشجویان که سرمایه‌های انسانی و آینده ساز ایران اسلامی هستند، در آرامش درس بخوانند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران کشوربه آمار دانش آموزان شاهد و ایثارگر اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ٢٠٠ هزار فرزند شهید، جانباز و آزاده تحت پوشش بنیاد شهید و امورایثارگران در حال تحصیل هستند که با مشارکت آموزش و پرورش، ارتقا سطح علمی و پشتیبانی از این عزیزان از مهم‌ترین برنامه‌ها در حوزه آموزش بنیاد است.
 
انتهای پیام//  ج.ر
 
 

اجرای فعالیت های فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران در سال جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.