سردار یزدی گفت: سپاه یک ارتش مکتبی است که دفاع از مرزهای فیزیکی و اعتقادی از اصلی‌ترین وظیفه این نیرو به شمار می‌رود.

دفاع از مرزهای فیزیکی و اعتقادی اصلی‌ترین وظیفه سپاه پاسدارانبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه 27 محمد رسول‌الله تهران در "مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در راستای ارج نهادن به مقام شامخ معلم و روز عقیدتی سیاسی در سپاه " که امروز شنبه 8 اردیبهشت برگزار شد،  اظهار کرد: سپاه پاسداران یک ارتش مکتبی و نیروی جهادی و اعتقادی است و این نیروی جهادی انقلابی نیازمند این است که بتواند از مرزهای فیزیکی و اعتقادی کشور دفاع کند و این دو اصلی‌ترین وظیفه سپاه پاسداران است.

فرمانده سپاه تهران تصریح کرد: مرزهای اعتقادی برای ما نیازمند این است که اول خودمان اعتقاداتمان را مستحکم کنیم و باید در ارتباط با مسائل اعتقادی توانمندی‌های خودمان را روز به روز افزایش دهیم.

یزدی با بیان اینکه امروز مسائل فکری وجود دارد که نیازمند به پاسخگویی صریح دارد،‌ عنوان کرد:‌ امروزه چیزی که سپاه به آن نیاز دارد این است که باید در ارتباط با مسائل فکری، توانایی پاسخگویی به شبهات برای خود، خانواده و دیگران را داشته باشیم.

وی افزود: توقع است که در آنجا که مرزهای اعتقادی مورد سوال قرار می‌گیرند، اول از خودمان مطمئن باشیم و بعد بتوانیم دیگران را هدایت کنیم.

فرمانده سپاه تهران با بیان اینکه هجمه زیادی از مواردی وجود دارد که نیازمند پاسخگویی است، گفت: برخی مسائل روز هستند که نیازمند پاسخگویی درست است و نیازمند حس می شود که سپاه در این موضوعات وارد شده و آگاهی لازم را برای پاسخگویی به این مسائل داشته باشد.

یزدی بیان کرد: امسال توقع است که دوره‌های اعتقادی و عقیدتی از نظر کمی و کیفی به طور جدی‌تری دنبال شود و زیر ساخت‌های آن نیز در حال فراهم شدن است.

وی تصریح کرد: لازمه پاسخ صحیح در مواجه شدن با مسائل این است که قبل از مطرح کردن موضوعات آن مسائل را خودمان به طور جدی دنبال کنیم و به آنها عمل کنیم.

فرمانده سپاه تهران خاطرنشان کرد: ما پاسداران باید از نظر روحی و مبارزه با نفس از دیگران جلوتر باشیم و اگر مبارزه با نفس را جدی نگیریم قطعا در بحث تعلیم موفق نمی‌شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
درود بر سپاه پاسداران
آخرین اخبار