شیفت شب درمانگاه تامین اجتماعی خاش با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، فرماندار، شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، امامان جمعه شیعه و سنی و معتمدان این شهرستان راه اندازی شد.

سیدتقی نوربخش  مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: از امروز به طور رسمی فعالیت درمانگاه خاش ۲ شیفته شده و تلاش خواهیم کرد تا فعالیت‌ها در این مرکز بیشتر شود.

سیدتقی نوربخش گفت: در مبحث تامین و جذب پزشکان متخصص و نیز اختصاص تجهیزات لازم درمانی برای درمانگاه خاش هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: یک دستگاه مجهز رادیولوژی و سونوگرافی را به این درمانگاه بزودی تحویل خواهیم داد.

وی تصریح کرد: در مبحث حمایت از نیرو‌های متخصص بومی کار‌های خوبی انجام شده و این موضوع را تقویت خواهیم کرد تا افراد شایسته و پرتوان بومی به مردم خود خدمت کنند.

مدیرعامل تامین اجتماعی کشور از پیگیری‌های نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان برای حل مشکلات مردم قدردانی کرد.

علی کرد نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: پوشش بیمه‌ای ۵۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار، ساخت بیمارستان تخصصی، افزودن پزشکان متخصص و تجهیزات درمانی پیگیری‌های لازم را خواهیم داشت و در این سفر نیز قول‌های خوبی در این زمینه به ما داده شده است.

فرماندار خاش نیزاظهار داشت: امیدواریم با حمایت‌های ارزشمند دولت تدبیر و امید و سازمان تامین اجتماعی بتوانیم شاخص‌های خدمات درمانی و بهداشتی را در این شهرستان ارتقاء دهیم.

محمد اکبر چاکرزهی ادامه داد: ایجاد مرکز درمان بستر، تامین و جذب نیرو‌های متخصص در درمانگاه تامین اجتماعی از خواسته‌های مهم مردم این شهرستان است.

انتهای پیام/ع

افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی خاش 

برچسب ها: فرمانداری خاش ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار