یادواره شهدای محله 14 معصوم و سه شهید مدافع حرم،شهیدان مالامیری، سامانلو و لطفی نیاسر در قم برگزار شد.

یادواره شهدای محله 14 معصوم  قم برگزار شدبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛یادواره شهدای محله 14 معصوم قم و سه شهید مدافع حرم امروز برگزار و  یاد و خاطره 25 شهید این منطقه و سه شهید مدافع حرم،شهیدان شهیدان مالامیری، سامانلو و لطفی نیاسر گرامی داشته شد.

در این مراسم حجت الاسلام ذوالنور، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تبیین رشادت و جان فشانی شهدا در دوران دفاع مقدس و همچنین در دفاع از حریم اهل بیت(ع) گفت: امروز به برکت خون شهدای والا مقام عزت، اقتدار و پیشرفت ملت ایران در جهان را شاهد هستیم.

وی افزود: ملت ایران همواره قدردان ایستادگی، مقاومت و ایثارگری خانواده های معظم شهیدان بوده و هستند و در راه عزت کشور با فرهنگ جهاد و شهادت در برابر نفوذ دشمنان ایستاده اند.

نماینده مجلس قم در مجلس شورای اسلامی شهادت و مجاهدت در راه حق را توفیقی ارزشمند دانست و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

در این مراسم فرزندان شهدای مدافع حرم مالامیری، سامانلو و لطفی نیاسر که به تازگی درحمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به پایگاه تی 4 سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد به بیان خاطراتی از این شهدا پرداختند.

انتهای پیام/ش

یادواره شهدای محله 14 معصوم قم

برچسب ها: شهدا ، مدافعان حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار