هومن افاضلی سرمربی تیم نفت تهران گفت: تیم نفت تهران از ابتدا با مشکلات زیادی مواجه بود و بسیاری از مسائل و مشکلات مدیریتی سبب شد تا ما به لیگ پایین تر سقوط کنیم.

هومن افاضلی سرمربی تیم نفت تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: همه تلاش بسیاری برای برد بازی امروز کردیم اما  در نهایت تیم ذوب آهن پیروز میدان شد و به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

سرمربی تیم نفت تهران گفت: بازی نیز بسیار مهیج بود ولی واقعیت این است که تیم ما نقص های بسیاری داشت و این تیم در اوایل فصل نیز با اضطراب بسیاری همراه بود  که سبب نتیجه نگرفتن تیم ما در این فصل از مسابقات شد.

او در ادامه گفت: زمانی که در اوایل فصل تیم نفت تهران با مشکلاتی تشکیل شد و این امر سبب شد تا این شرایط نامطلوب برای تیم نفت شکل گیرد. همچنین باید بگویم در این هجده سالی که مربی و سرمربی تیم های مختلف بوده ام امسال سخت ترین سال را در دوران حرفه ای خود  را تجربه کردم .

افاضلی افزود: بسیاری از مواقع در خارج از زمین ما دچار مشکل با مسئولان بودیم و عوامل و کادر فنی تیم پس از 17 یا 18 ساعت تمرین و کار بی وقفه برای آنکه شرایط بهتری را داشته باشد درنهایت با مشکلات رو برو می شد تا در پایان این موضوع سبب نتیجه نگرفتن تیم نفت شود.

افاضلی در پایان گفت: روزی که من به این تیم آمدم  تیم نفت تهران در انتهای جدول بود و ما با برنامه ریزی هایی که کردیم توانستیم در اویل فصل  نتایج خوبی را کسب کنیم و  هشت بازی را بدون باخت پشت سر گذاشتیم  ولی مسئولان جدید این تیم پیگیری های لازم را  برای موفقیت تیم نفت انجام ندادند و سبب شد تا ما به این حال و  روز بیفتیم و به لیگ پایین تر سقوط کنیم. 

انتهای پیام/

اظهارات افاضلی پس از باخت نفت تهران برابر تیم ذوب آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار