سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: دروازه بان سایپا مقابل ما فراتر از دروازه بان های تیم ملی عمل کرد و توپ های عجیبی گرفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مجید جلالی در نشست خبری پس از دیدار پیکان مقابل سایپا درمورد شکست تیمش در این بازی بیان کرد: برخی مواقع هرکاری کنید زمین و زمان علیه شما است. در عمر فوتبالی ام به ندرت چنین بازی هایی دیده ام. شاید امروز(جمعه) بالای ده موقعیت گل داشتیم اما حامد فلاح زاده در حد یک دروازه‌بان فراتر از تیم ملی عمل کرد. او توپ های عجیب و غریبی می گرفت و عملکرد فوق العاده ای داشت. به هر حال زمان هایی هر کاری می کنید فرصت هایتان گل نمی شود.

او ادامه داد: سایپا در کل یک موقعیت داشت که آن هم گل نشد. نمی دانم داور چرا برای سایپا پنالتی گرفت و درگل دوم هم پنج بازیکن من روی اوت حریف به هوا پریدند اما در نهایت آن صحنه گل شد.

جلالی درباره ارزیابی اش از وضعیت پیکان در لیگ هفدهم اظهار داشت: همان جایگاه سال قبل را بدست آوردیم با این تفاوت که فصل پیش دهم بودیم و با پیروزی در سه بازی آخرمان ششم شدیم اما امسال در کورس کسب سهمیه آسیا بودیم اما با کسب یک امتیاز در چهار بازی آخر ششم شدیم. این موضوع نشان دهنده پیشرفت پیکان است.

سرمربی تیم پیکان تهران بیان کرد: به کارم افتخار می‌کنم. مقابل سایپا عملکرد جوان های پیکان را دیدید که مانند الماس هستند. افتخار می‌کنم با اخلاق‌ترین تیم لیگ را داشتم که بدون کوچک ترین حاشیه و درگیری کار کرد. باید از بازیکنان و دستیارانم تشکر کنم.

جلالی درباره اشتباهات داور دیدار پیکان و سایپا تصریح کرد: زمانیکه به داور اعتماد داشته باشم، اشتباهاتش برایم قابل قبول‌است. موعود بنیادی فر به من گفت اشتباهاتم سهوی است و گفتم حتما اینگونه است. با این وجود پنالتی سایپا را ببینید.

سرمربی پیکان درباره آخرین وضعیت تمدید قراردادش با این تیم گفت: چهار هفته آخر شانس خوبی برای کسب سهمیه داشتیم اما از شانس بدمان باید به مصاف حریفانی می رفتیم که مثل خودمان در تلاش برای کسب سهمیه بودند یا برای سقوط نکردن بازی می‌کردند. رقیبان پیکان با پرسپولیس قهرمان یا تیم‌های سقوط کرده بازی کردند. فکر می کنم کارمان بد نبود و اگر مدیران پیکان دنبال چیزی فراتر از این نتیجه هستند، باید ایده جدیدی ارائه دهند. امسال خیلی خوب بودیم و امیدوارم سال آینده بهتر شویم.

انتهای پیام

اظهارات مجید جلالی درباره دیدار پیکان- سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار