امام جمعه موقت تبریز گفت : طرح جدید امریکا برای نا امن کردن ایران جریان سازی برای مقابله با نهادها و مجریان قانون در داخل کشور است.

طرح جدید آمریکایی ها برای نا امن کردن ایرانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام مطهری اصل  امام جمعه موقت تبریز افزود: امنیت داخلی و خارجی ما به راحتی به دست نیامده و مدیون خون شهداست و هنجارشکنی و ایستادگی برخی قانون گریزها در برابر نیروی انتظامی طبق خواسته های دشمنان ماست.


وی گفت : از نیروهای مسلح‌، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتطامی و قوه قضائیه دربرابر نقشه جدید آمریکا ،اسرائیل و رژیم منحوس آل سعود برای نا امن کردن کشورمان حمایت می کنیم.


خطیب نماز جمعه تبریز با اشاره به سفر رئیس جمهور به تبریز خاطرنشان کرد : در جریان این سفر وعده ها یی داده شد و مصوبات و اعتباراتی در نظر گرفته شد که از مسئولان استانی می خواهیم برای تحقق آنها با جدیت تلاش کنند.


وی با تبریک 11 اردیبهشت روز کارگر نیز گفت:برای تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید محصولات با کیفیت در کنار امنیت سرمایه و سرمایه گذار توجه به مشکلات کارگران و رفع دغدغه های آنان و بهبود معیشت شان اهمیت بسیار دارد.


حجت الاسلام مطهری اصل افزود: استان ما از استانهایی است که بیکاران زیادی دارد و از مهمترین کارهای دولت باید ایجاد اشتغال و امنیت شغلی برای کارگران باشد.


وی 12 اردیبهشت روز معلم و سالگرد شهادت استاد مطهری را نیز گرامی داشت و گفت: آموزش و پرورش از ارکان اصلی تعلیم و تربیت است و اگر اصلاح و متحول شود همه مسایل اصلاح خواهد شد.


امام جمعه موقت تبریز افزود:دقت در انتخاب معلمان نیز اهمیت زیادی دارد و بهره مندی از آثار استاد مطهری که هنوز هم مطالب آن بروز و قابل استفاده است در بعد تربیتی و آموزشی نقش مؤثری خواهد داشت.


حجت الاسلام مطهری اصل سالروز ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان را نیز تبریک گفت و افزود:خانواده ها ، مسئولان ،نهادهای مختلف آموزشی همگی باید به فکر جوانان باشند تا آنان از این مقطع حساس زندگی بیشترین بهره را ببرند.


وی گفت: سربلندی ایران اسلامی مدیون جوانانی است که در مراکز علمی ،امنیتی و دفاعی و تولیدی جانفشانی می کنند.

 

انتهای پیام/

 

 طرح جدید آمریکایی ها برای نا امن کردن ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار