رعضو هیئت رئیسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان از نهایی شدن تغییرات در ترکیب این شورا خبر داد و گفت: جلسه آینده با ترکیب جدید برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالواحد موسوی لاری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تغییرات در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان اظهار کرد: روال گذشته در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان ادامه می‌یابد اما نقطه نظرات احزاب و تشکل‌ها هم رعایت خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان ادامه داد: برخی از اعضا تمایلی به ادامه حضور در جلسات شورای عالی سیاستگذاری نداشتند و کنار رفتند و برخی اعضای جدید هم اضافه می‌شوند.

وی تصریح کرد: فکر می‌کنم یکی دو هفته آینده جلسات شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با ترکیب جدید برگزار شود.

موسوی لاری در پاسخ به اینکه چه کسانی کنار رفته‌اند، گفت: بعدا اعلام می‌کنیم.

عضو هیئت رئیسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان درباره انتقادات نسبت به لیست شهرداری تهران، گفت: اعضای شورای شهر به یک جمع بندی رسیدند و اینکه احزاب کاندیدای مدنظر خود را مطرح کنند، منفی نیست.

وی اضاه کرد: آنچه اهمیت دارد خروجی نهایی است که امیدواریم اعضای شورای شهر با درایت و بررسی لازم فردی را انتخاب کنند که  نیازهای شهر را بشناسد و برای مدیریت آن تجربه کافی داشته باشد.

گفتنی است که از حدود چندماه گذشته شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان کارگروهی را مامور بررسی عملکرد این شورا و ایجاد تغییرات در آن کرد و در این زمینه هم از احزاب و تشکل‌های مطرح اصلاح‌طلب نظر خواهی صورت گرفت.

انتهای پیام/

سازِ ناکوکِ شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان کوک می‌شود؟

بررسی اما و اگرهای ادامه فعالیت شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار