رئیس پلیس فتای قم گفت:فردی که با جعل هویت افراد چندین سیم کارت دریافت و اقدام به انتشار محتوای غیراخلاقی در فضای مجازی می کرد،دستگیر شد.

شیاد سیم کارت های جعلی در قم به دام افتادبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛موالی،رئيس پليس فتای استان قم از دستگيری فردی خبر داد که با جعل نام و مشخصات افراد سيم کارت هايی را دریافت و اقدام به انتشار محتوای نامناسب در فضای مجازی می کرد.

وی افزود: متهم با سرقت اطلاعات هویتی افراد اقدام به جعل سیم کارت و ثبت آن در شبکه های اجتماعی کرده و سپس محتوای نامناسب را در فضای مجازی منتشر می کرد.

موالی عنوان کرد: با شکايت تعدادی از شهروندان موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قم قرار گرفت که نهايتا با پی جویی های مستمر شناسايی و دستگير شد.

رئيس پليس فتای استان قم با بيان اين که متهم از سيم کارت هايی که به نام اشخاص صادر شده بود برای اخاذی استفاده می کرد، افزود:نامبرده در ادامه طی مواجهه با مدارک و مستندات موجود به جرم خود اعتراف کرد.

وی به شهروندان توصیه کرد: درصورت سوء استفاده از مدارک شناسایی افراد در فضای مجازی سریعا نسبت به پیگیری قضایی آن اقدام کرده و  نسبت به اطلاع از سیم کارت های فعال به نام خود ازطریق اپراتورها اقدام کنند.

انتهای پیام/ش

دستگیری جاعل سیم کارت در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار