سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد روز پنجشنبه ادعاهای اثبات‌نشده‌ای را علیه ایران تکرار کرد.

تکرار ادعاهای اثبات نشده نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل علیه ایرانبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دنی دانون، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل روز پنجشنبه در نشست شورای امنیت با تکرار ادعاهای اثبات‌نشده علیه ایران مدعی شد: ایران دست‌کم ۸۰ هزار «پیکارجوی شیعه» را به خدمت گرفته و در حال آموزش آنها در پایگاهی در نزدیکی دمشق است. 

دانون با اشاره به نقشه‌ای در دستش در ادامه گزافه‌گویی‌هایش گفت: «چیزی که اینجا می‌بینید مرکز جذب نیروی ایران در سوریه است. حدود ۸۰ هزار نیروی شیعه تحت کنترل ایران در این مکانی که نشان می‌دهم هستند. در این پایگاه که ۵ مایل با دمشق فاصله دارد به آنها آموزش داده می‌شود در سوریه و سایر نقاط منطقه اقدامات تروریستی انجام دهند.»

وی در ادامه مدعی شد پهپادی که اخیرا در بلندی‌های جولان سقوط کرد نیز متعلق به ایران بوده است.

سفیر رژیم صهیونیستی همچنین درباره برجام مواضع مشابهی مانند دولت ترامپ اتخاذ و اعلام کرد: «لازم است این توافق را اصلاح کنیم. صحبت‌های رئیس‌جمهور ترامپ درباره آن را شنیده‌ایم. معایب زیادی در این توافق وجود دارند. حرف ما این است که بازرسان نمی‌توانند وارد سایت‌ها شوند، بحث بندهای غروب آفتاب و موشک‌های بالستیک مطرح هستند. این توافق باید اصلاح یا لغو شود. نمی‌توان آن را دست‌نخوره نگاه داشت.»

انتهای پیام/

شوی تبلیغاتی جدید نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل علیه ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار