قرارگرفتن سالن های تخصصی در اختیار هیات های ورزشی استان همدان

در آیین تجلیل از قهرمانان فراملی همدان عنوان شد: سالن های تخصصی در اختیار هیات های ورزشی استان همدان قرارگیرد.

قرارگرفتن سالن های تخصصی در اختیار هیات های ورزشی استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد رضا داورزنی ، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اظهارکرد: اینکه مکان های ورزشی در مزایده قرار بگیرد، در واقع به این معنا است که ورزش پولی شده است؛ در حالیکه باید مکان های تخصصی به هیات های ورزشی واگذار شده و بحث ماده 88 به مثابه غده ای است که باید عمل شود.

وی در ادامه افزود: این موضوع باعث می شود که هیات های ورزشی نتوانند مکان های ورزشی را در اختیار قرار بگیرند و در واقع پولی شدن به ضرر ورزش کشور است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان توضیح داد: البته وزیر ورزش و جوانان در حال پیگیری برای حل این مشکل است چرا که دغدغه مهمی برای هیات های ورزشی دارد.

داورزنی خاطر نشان کرد: هیات های ورزشی به صورت داوطلبانه در راستای توسعه امر ورزش تلاش می کنند و هم اینک 50 هزار نفر در قالب مسئولیت در هیات های ورزشی استان ها، با عشق و علاقه در خدمت توسعه ورزش هستند.

وی گفت: هم اکنون 14 هزار هیات در سطح شهرستان ها و یکهزار و 400 هیات در سطح استان ها در رشته های مختلف ورزشی فعال هستند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با ابراز خرسندی از رویداد بین المللی همدان 2018 و انتخاب این شهر به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی در سال جاری میلادی، یاد آور شد: کسب میزبانی های بین المللی به رونق گردشگری ورزشی کمک شایانی می کند و انتظار می رود به این امرمهم توجه شود.

داورزنی بیان داشت: نفوذ ایران در منطقه منجر به احساس خطر غرب شده است و امنیت ایران در خاورمیانه نیز با رشادت های شهدای گرانقدر و سردار قاسم سلیمانی ایجاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن جوانان و نوجوانان را نشانه گرفته است، گفت: شرایط فعلی ما در دنیا و برنامه ریزی دشمن به مراتب از دوران دفاع مقدس سخت تر و خطرناک تر و رسالت همه ما سنگین تر است.

داورزنی در پایان یادآور شد: امروزه رسالت همه دست اندرکاران ورزش کشور تقویت سلامت فکری و روانی جوانان و نوجوانان است.

انتهای پیام/غ

پولی بودن سالن های تخصصی به ضرر ورزش کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.