فرمانده انتظامی همدان از دستگیری یک  فروشنده لوازم یدکی تقلبی در همدان خبر داد.

دستگیری فروشنده لوازم یدکی تقلبی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ پژمان قویمی ، فرمانده انتظامی همدان در گفتگو با خبرنگارما با افزود: فردی که درحال فروش لوازم یدکی کهنه وکارکرده به جای تازه بود توسط ماموران کلانتری 12 شناسایی ودستگیر شد.

وی ادامه داد:بعداز گزارش یک شهروند مبنی بر یک فقره کلاهبرداری در میدان مدرس همدان ماوران کلانتری منطقه به محل اعزام شدند.

قویمی اظهار داشت: بر اساس شکایت یک شاکی که یک عدد دیسک وصفحه خودرو از فردی خریداری کرده و بعد  متوجه شده اقلام خریداری شده به صورت ماهرانه در بسته بندی نو جاسازی شده است.

 فرمانده انتظامی همدان  با بیان اینکه فرد اقدام به خرید این اقلام از فروشنده سیار کرده بود گفت: با دریافت مشخصات ظاهری راننده و خودرو و اعلام آن به تمامی گشتی های پلیس، متهم در یکی از خیابان ها شهر همدان دستگیر شد.

وی با بیان اینکه  ماموران در بازرسی از خودروی این کلاهبردار 19 قطعه دیسک و صفحه کارکرده  کشف کردند، بیان کرد: این قطعات  با بسته بندی ماهرانه به جای قطعه نو قرار بود به فروش برسد.

سرهنگ قویمی بیان کرد: متهم پس از بازداشت و انتقال به کلانتری، در بازجویی های پلیسی اعتراف کرد که لوازم یدکی کهنه را از منطقه شوش تهران خریداری و با بسته بندی جدید به عنوان لوازم نو به فروش می رساند.

وی با بیان اینکه متهم تحویل مرجع قضایی شد از شهروندان خواست از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر و دارای مجوز لوازم یدکی خودرو را خریداری کنند.

انتهای پیام/ج

فروشنده لوازم یدکی تقلبی در دام پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.