با پرداخت بیش از 37 میلیارد و 414 میلیون تومان وام اشتغال برای 2 هزار 683 فرصت شغلی ایجادشده که جشن توانمند سازی 2 هزارو300خانوار در اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در دیدار بامدیریت امور شعب بانک کشاورزی استان زنجان  بابیان اینکه مهم‌ترین شاخص در پویایی و شکوفایی اقتصاد جامعه اشتغال است، گفت: راهبرد اصلی کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف ایجاد اشتغال و زمینه‌سازی برای تأمین معیشت گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد است.
وی با اشاره به اینکه با ایجاد اشتغال برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد بسترسازی لازم برای توانمندسازی جامعه هدف انجام می‌شود، افزود: با خدمات اشتغال‌زایی کمیته امداد زمینه شکوفایی استعداد جامعه هدف این نهاد در بخش‌های مختلف فراهم‌شده وبا همین رویکرد جشن توانمند سازی 2300خانوار در اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به منحصربه‌فرد بودن فرآیند اشتغال‌زایی این نهاد برای جامعه هدف خود نیز اشاره کرد و ادامه داد: کمیته امداد در حوزه مشاغل خرد وخانگی وروستایی برای طرحهایی اجراشده نظارت کامل دارد به همین جهت طرحهای اجرا شده توسط کمیته امداد از پایداری بالاتری برخوردار هستند.
وی به تحقق 180 درصدی برنامه‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد استان زنجان در سال 96اشاره کرد وگفت:تعهد استان در سال گذشته هزار و490فرصت شغلی بوده که با تلاش ارزشی وحرکت جهادی این رقم به دوهزارو683فرصت شغلی رشد داشته است
صفری گفت:بانک کشاورزی در پرداخت وام اشتغال از بانک های موفق استان در سال 96بوده وبا پرداخت دومیلیاردو 60میلیون تومان 93درصد از تعهدات خود را پوشش داده است .
صمدی مدیریت امور شعب بانک کشاورزی استان زنجان نیز با ارزشمند توصیف کردن خدمات کمیته امداد بخصوص در بخش اشتغال از آمادگی کامل این بانک برای برنامه های سال 97کمیته امداد خبر داد وگفت :تمامی شعب بانک کشاورزی استان زنجان با تمام تلاش همراه کمیته امداد در برنامه های اجرایی هستند.
انتهای پیام/ن

تحقق 93 درصدی تعهدات بانک کشاورزی در اشتغالزایی مددجویان زنجانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.