دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است و همواره برخی از این شایعات تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی مبنی بر انتقال بازیکنان از تیمی به تیمی دیگر با مبلغ‌های سرسام آور منتشر می‌شود.

  • اولین اخبار نقل و انتقالات مربوط به رد هر گونه احتمال انتقلال محمد صلاح به تیم فوتبال رئال مادرید از سوی باشگاه لیورپول است. گفته م یشود باشگاه لیورپول قصد دارد این ستاره جوان را در آنفیلد نگه داشته و با او به موفقیت‌های بیشتری دست یابد. محمد صلاح در این فصل از فوتبال اروپا ۴۳ گل به ثمر رسانده و یکی از نامزد‌های اصلی دریافت جایزه بهترین بازیکن سال و بهترین گلزن این فصل از فوتبال اروپا است. با این حال تیم رئال مادرید مبلغ ۲۰۰ میلیون پوند را برای جذب این بازیکن پیشنهاد داده است که شاید سبب انتقال این بازیکن به مادرید شود.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

جدال ۲ تیم منچستری بر سر جذب جورگینیو

  • ۲ تیم منچستریونایتد و منچسترسیتی به دنبال جذب جورگینیو هستند. این بازیکن در تیم ناپولی فعالیت دارد و عملکرد به نسبت خوبی را از خود نیز به نمایش گذاشته است. 2 تیم منچستری به دنبال آن هستند تا این بازیکن را با مبلغ ۵۰ میلیون پوند به تیم خود بیاورند.

بواتنگ خواستار کسب تجربه‌های جدید

  • جرمی بواتنگ بازیکن تیم بایرن مونیخ به دنبال آن است تا در انتهای این فصل از مسابقات اروپا از این تیم جدا شده و به دنبال کسب تجربه‌های جدید برود. بواتنگ توانسته به همراه این غول فوتبال آلمان ۶ قهرمانی در بوندسلیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به دست بیاورد.

مادرید به دنبال بازیکنان منچسترسیتی

  • تیم رئال مادرید قصد دارد در نقل و انتقالات تابستان بسیاری از بازیکنان خود را به فروش گذاشته و بازیکنان تازه نفسی را در اختیار بگیرد.
  • این تیم بخشی از هدف خود را بر روی جذب چند بازیکن تیم منچسترسیتی گذاشته که این بازیکنان عبارتند از لروی سانه، کوین دیبروین، رحیم استرلینگ و جان استونز.اما مسئولان تیم منچسترسیتی اعلام کرده اند که هیچ یک از این بازیکنان فروشی نبوده و آن‌ها را به رئال مادرید واگذار نخواهند کرد.

امره کان زیر ذره بین رئال مادرید

  • مسئولان باشگاه رئال مادرید به دنبال آن است تا امره کان بازیکن تیم لیورپول را در نقل و انتقالات تابستان به تیم خود بیاورند.
  • این بازیکن ارتباط بسیاری خوبی با باشگاه ایتالیایی یوونتوس دارد و احتمال آن وجود دارد،این تیم مقصد بعدی این بازیکن باشد. همچنین باشگاه رئال مادرید نیز این بازیکن را به صورت خاصی تشویق می‌کند تا او به شهر مادرید بیاید.

یوونتوس در فکر جذب دارمیان

تیم ایتالیایی یوونتوس می‌خواهد دارمیان، بازیکن تیم منچستریونایتد را جذب کند. این بازیکن ۲۸ ساله در این فصل از مسابقات اروپا تنها توانسته در ۶ بازی حضور یابد که این موضوع قدری او را ناراحت کرده و او را به فکر خروج از تیم منچستریونایتد انداخته است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار نقل وانتقالات فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار