دعا كه از برترین عبادتهاست، آدابی دارد که با رعایت آن شرایط استجابت نیز فراهم می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان:برای همه انسان ها زمانی در زندگی وجود دارد که گرفتار مشكلاتی می‌شویم كه بر طرف كردن آن از توانمان خارج است ، زمانی که نا امید می شویم و تنها به پروردگارمان می توانیم پناه ببریم و دعا می کنیم اما "دعا کردن" آداب و اصولی دارد که با رعایت آن شرایط استجابت نیز فراهم می شود.

در این گزارش قصد داریم شما را با آداب دعا کردن، دستورالعمل های استجابت دعا ، دعاهای معصومین برای استجابت سریع دعا،بهترین زمان پذیرش دعا و برخی موانع استجابت دعا آشنا کنیم.

چگونه دعا برآورده می‌شود / برگرفته از کلام معصومین

دستورالعمل های استجابت دعا

1- همدلی دل و گفتار

علامه محمدباقر مجلسی می گوید؛ در هنگام مناجات با خداوند، فرد باید با تمام وجود به دعا به سوی خدا بپردازد و این کار را با جهد و تلاش انجام دهد. از این رو در اصول کافی جلد 2 نقل شده است که حضرت علی (ع) می فرمایند: «چنین دعا نکنید که دل شما از آن غافل باشد، بلکه باید با جدیت و تلاش دعا نمایید» .

2- دعا، حتی در مواقع شادی و وفور نعمت

دعا صرفاً در مواقع گرفتاری و مشکلات نیست و این امر باید در سرتاسر لحظات زندگی جاری باشد به نحوی که در اصول کافی جلد 2 از امام جعفر صادق (ع) نقل شده است که: «کسی که پیش از نزول بلا دعا کند، چون بلا نازل شود، دعایش مستجاب می گردد و ملایکه می گویند: این صدای آشنایی است و دعای او را از آسمان منع نمی کنند و کسی که پیش از نزول بلا برای دفع آن دعا نکند، بعد از بلا دعایش مستجاب نمی شود و ملایکه می گویند ما این صدا را نمی شناسیم» .

3- دعا همراه با عمل صالح و وفا به خدا

شاید بسیار دیده باشید کسی که از مخلوقی حاجتی دارد کارهای بسیار شایسته ای برای وی انجام می دهد تا آن فرد از کارهای او خوشش بیاید و حال این امر در مورد خداوند نیز صادق است و باید به این امر توجه نمود که هر کس بیشتر به درگاه خداوند عبادت کرده است دعایش به اجابت نزدیکتر است؛ چنان چه از حضرت رسول (ص) روایت شده است که: «دعایِ بی عملِ صالح، مانند تیر انداختن از کمانِ بی زه است.»

4- هنگامی که خدا را شناختید دعا کنید تا مستجاب گردد

یکی دیگر از شرایط استجابت دعا، کمال معرفت و شناخت نسبت به خداوند است به نحوی که در بحارالانوار در جلد 93 نقل شده است که: «جماعتی از امام جعفر صادق (ع) سوال نمودند که چرا هر چه ما دعا می کنیم، دعای ما مستجاب نمی گردد؟ و حضرت پاسخ دادند: زیرا شما کسی را دعا می کنید که او را نمی شناسید و در حدیثی دیگر از حضرت صادق (ع) نقل شده است که: «چون دعا می کنید گمان کنید که حاجت شما در خانه ی شماست».

5- مبالغه و الحاح

یکی دیگر از شرایط استجابت دعا، مبالغه و الحاح (اصرار و پافشاری) در هنگام دعا می باشد و از این رو در اصول کافی جلد 2 از حضرت رسول نقل شده است که ایشان فرموده اند: «خداوند رحم می کند بر بنده ای که با حالت الحاح (اصرار و پافشاری) حاجتی را از خدا طلب می کند؛ خواه دعای او مستجاب بشود و خواه نشود.»

6- یک دعای مخفی بهتر از 70 دعای علنی

از دیگر موارد شرایط دعا کردن و پذیرش آن مخفی دعا کردن است، زیرا دعایی که در خفا و پنهانی صورت پذیرد به اخلاص نزدیک تر است و از ریا دورتر؛ چنان که از امام رضا (ع) نقل شده است که: «اگر یک دعای مخفی به جا آوری، بهتر است از هفتاد دعا که به طور علنی به جای آوری!»

7- بهترین زمان پذیرش دعا

بی شک رعایت نمودن بعضی از اوقات و زمان ها که توصیه شده برای استجابت دعا تاثیر بسیاری در برآورده شدن دعا دارد به نحوی که در اصول کافی جلد 2، از حضرت صادق (ع) نقل شده است که: «در چهار وقت دعا کنید: وقت وزیدن بادها، وقت گردیدن سایه ها، وقت باریدن باران و در هنگام ریختن نخستین قطره ی خون از مومنی که شهید می شود، و بدانید که درهای آسمان را در این اوقات می گشایند» و در حدیثی دیگر فرمودند: «دعا در چهار محل مستجاب می شود: در نماز وِتر، بعد از نماز صبح، پس از نماز ظهر و بعد از نماز شام.»

حضرت علی (ع) نیز درباره ی بهترین اوقات دعا فرموده اند: «دعا را در چهار وقت غنیمت شمارید: هنگام خواندن قرآن، در وقت اذان، وقت باریدن باران و هنگام ملاقات کردن دو صف برای شهادت» و همچنین از امام صادق (ع) در بحارالانوار جلد 93 نقل شده است که: «سه وقت است که حاجت بنده از خدا پوشیده نمی شود: بعد از نماز واجب، هنگام باریدن باران، و زمان ظاهر شدنِ معجزه ای از حجت های خدا بر روی زمین.»
در معانی الاخبار شیخ صدوق نیز از امام زین العابدین نقل شده است که: «حضرت فاطمه فرمودند: از حضرت رسول (ص) شنیدم که می فرمود: در روز جمعه ساعتی است که هر مسلمان در آن ساعت از خدا چیزی طلب نماید، خداوند به او اعطا می فرماید. گفتم: یا رسول الله! آن کدام ساعت است؟ فرمود: وقتی که نصف قرص آفتاب فرو رود...» و همچنین در اصول کافی جلد 2، به سند معتبر از امام صادق (ع) نقل شده است که: «بر تو باد به دعا کردن در حال سجده، زیرا بنده در سجده از تمام احوال به خداوند نزدیک تر است.»

8- برای برآورد حاجت گریه کن، اگرچه به مقدار سر مگسی باشد!

از موارد دیگری که علامه مجلسی درباره ی پذیرش و استجابت دعا بیان می فرماید ابراز تضرع و زیادتِ مذلت و شکستگی در برابر خداوند است، چنان چه که از حضرت صادق (ع) نقل شده است که: «چون بدنت به لرزه افتاد و از چشمانت اشک جاری گردید، بسیار دعا کن، زیرا رحمت الهی متوجه تو گردیده و هنگام اجابت است.» و در حدیثی دیگر در اصول کافی جلد 2، از امام صادق (ع) نقل شده است که: «اگر از امری در ترس بودی یا در طلب حاجتی از خداوند بودی، پس اول خدا را به بزرگی و عظمت یاد کن، چنانچه شایسته خداوند است و صلوات بر محمد و آل محمد بفرست و حاجت خود را بطلب و خود را به حالت گریه درآور و سعی کن گریه کنی، اگرچه به مقدار سر مگسی باشد. پدرم می فرمود: نزدیک ترین حالت بنده به خدا، هنگامی است که بنده در سجده باشد و چشمانش نیز گریان.»

9- دادن صدقه قبل از بیان حاجت

به احتمال بسیار زیاد این امر را در جوامع فراوانی دیده اید که اگر چنانچه کسی حاجتی به درگاه فرد بزرگی داشته باشد، ابتدا نگهبانان و دربانان آن درگاه را خشنود می کند تا داخل شدن به نزد آن فرد بزرگ به آسانی برای وی میسر شود و نیازها و حاجتش زودتر برآورده گردد؛ و باید دانست، که به گفته ی علامه مجلسی دربانان درگاهِ خداوند، فقرا و مساکین هستند و باید پیش از طلب حاجت از خداوند، صدقه ای در راه این افراد داده شود. چنان چه که در اصول کافی جلد 2، از حضرت صادق (ع) نقل شده است که فرموده اند: «هرگاه یک نفر از شما بیمار شود، طبیب درخواست می کند و به او چیزی می دهد و اگر حاجتی به پادشاهی پیدا کند به دربانان او رشوه می دهد. پس اگر حاجتی به خدا دارید باید صدقه بدهید (تصدقی بکنید)، خواه کم و خواه بسیار باشد!»

10- دعا کردن در حق دیگران

یکی دیگر از مواردی که استجابت دعا را سرعت می بخشد دعای فردی دیگر برای دیگری است از این رو در اصول کافی جلد 2، به نقل از امام محمد باقر (ع) آمده است که ایشان فرموده اند: «سریع ترین دعایی که برآورده می شود، دعای مومنی است که غایبانه برای برادر مومن خود دعا کند. پس مَلَکی که موکل دعای اوست می گوید: آمین! و خدا به تو دو برابرِ آنچه برای برادر مؤمن خود دعا کردی عطا می فرماید.»

11- حمد الهی پیش از دعا

از جمله آداب دیگر پذیرش دعا این است که خدا را پیش از طلبیدن حاجت، به بزرگواری و عظمتِ وجود و کَرَم ستایش نمایید و نعمت های ایشان را یاد کرده و او را بر آن نعمت ها شکر کنید و از این رو وارد شده است که بهترین دعا «الحمدالله» است. همچنین چون گناهان آدمی موجب محرومی از خیرات و سعادت است، باید پیش از دعا، از گناهان استغفار کرد، تا موجب رفع موانع شود، چنانچه مفضل به حضرت صادق (ع) عرض نمود: دعای جامعی به من تعلیم فرمایید و حضرت فرمودند: حمد الهی بکن؛ زیرا چون حمد الهی کردی، هر کس نماز بخواند، برای تو دعا می کند و می گوید: «سمع الله لمن حمده»؛ یعنی خدا دعای حمدکنندگان خود را مستجاب کند.»

12- صلوات، دعا را به آسمان می برد!

علامه محمدباقر مجلسی یکی دیگر از شرایط پذیرش و استجابت دعا را فرستادن صلوات بر محمد و آل محمد می داند و صلوات را یکی از عوامل قبولی دعا می شمارد. همچنین است که از امام صادق (ع) نقل شده است که: «هر کس دعا کند و پیغمبر را یاد نکند، آن دعا بر بالای سرش می ایستد و تا هنگامی که صلوات نفرستد به سوی آسمان نمی رود.»
همچنین درباره ی اثر صلوات در «من لایحضره الفقیه» به سند معتبر نقل شده است که: «حضرت صادق (ع) به صباح بن سبابه فرمودند: می خواهی تو را چیزی تعلیم دهم که خدا به سبب آن، تو را از آتش جهنم حفظ کند؟ گفت: بلی!

حضرت فرمودند: بعد از صبح (نماز صبح) صد مرتبه «اللهم صلی علی محمد و آل محمد» بگو تا خداوند روی تو را از گرمیِ آتش جهنم نگه دارد.» و در بحارالانوار جلد 94 نیز از حضرت رسول (ص) نقل شده است که ایشان فرموده اند: «هر کس روز جمعه صد مرتبه بر من صلوات بفرستد، حق تعالی شصت حاجت او را برآورده می کند، سی حاجت دنیایی و سی حاجت اخروی!» و در فروع کافی جلد 3، نیز از امام محمدباقر (ع) نقل شده است که: «هیچ عملی در روز جمعه بهتر از فرستادن صلوات بر محمد و آل او نیست

دعایی که در مستجاب شدن آن تردیدی نیست

مرحوم آیت الله بهجت رضوان الله تعالی علیه، نوعی از دعا را معرفی فرمودند که در مستجاب شدن آن تردیدی نیست.

این عالم بزرگوار، رحمةالله علیه، می فرمایند:برخی گمان می کنند که دعا، کار پیرزن ها و پیرمردها و ناتوانان است، آنها که نمی توانند در میدان جنگ و جهاد شمشیر بزنند؛ ولی معلوم می شود مسئله از این بالاتر است! در روایت درباره شرایط استجابت دعا آمده است:«من دعا و هو لایحس سوی الاجابة استجیب له»، یعنی هر کس دعا کند و جز اجابت احساس نکند، دعایش مستجاب می شود.

ایشان در ادامه می فرمایند:گویا حالتی در ما پیدا شده شبیه به یاس از اجابت، که دعای ما فقط به زبان و لقلقه لسانی است؛ نه دعای برخواسته از دل مطمئن و امیدوار به اجابت. قلب متیقن و دل شکسته ای می خواهد تا دعا مثل تیر به هدف برسد، به گونه ای که دعا کنیم و اجابت آن را بفهمیم و یا حداقل به ما وعده استجابت آن را بدهند، ولو بعد از چهل سال، همچنان که درباره حضرت یعقوب علیه السلام محقق شد.

بنابراین به فرموده آیت الله بهجت، آن دعایی مستجاب است که دعاکننده در آن مطمئن به اجابت باشد و این امر به قول ایشان قلب متقین و دل شکسته می خواهد. در این رابطه در حدیث قدسی آمده است که چون موسی(ع) از خدا پرسید در کجا بیشتر می توان پروردگار را یافت؟ در جواب آمد:«انی عند القلوب المنکسره و القبور المندرسه؛ من در دل های شکسته و نزد قبرهای کهنه ام.»


بیشتر بخوانید: چرا هر چقدر دعا می‌کنیم اجابت نمی‌شود؟ 


چگونه دعا برآورده می‌شود / برگرفته از کلام معصومین

دعای سریع الاجابه توسل

محمد ابن بابویه دعای توسل را از ائمه (ع) نقل کرده و گفته است که این دعا را در هیچ امری نخواندم، مگر آنکه اثر اجابت آن را به زودی یافتم. دعای توسل از دعاهای مشهور است که در شب های چهارشنبه خوانده می شود.

دعای سریع الاجابه امام کاظم (ع)

کفعمی در بلدالامین دعایی از امام موسی کاظم (ع) نقل کرده و فرموده: عظیم الشأن و سریع الاجابه استکه جملات صدر و ذیل آن چنین است:

«اللهم انی اطعتک فی احب الاشیاء الیک و هو التوحید و ارزقنی من حیث احتسب و من حیث لا احتسبه،انک ترزق من تشاء بغیر حساب»

پس از اتمام دعا حاجت خود را بطلب.

دو دعای سریع الاجابه از امام صادق (ع)

از امام صادق (ع) روایت شده که هر کسی ده بار «یا الله» بگوید، به او گفته می شود، لبیک، حاجت تو چیست؟

همچنین از امام جعفر صادق (ع) روایت است که هر کس «یا رب یا الله» بگوید به گونه ای که تانفس او قطع شود، گفته می شود لبیک حاجت تو چیست؟

دعای سریع الاجابه اسم اعظم

سید علیخان شیرازی در کتاب «کلم طیب» نقل فرموده: اسم اعظم خدای تعالی آن است که افتتاحاو «الله» و اختتام او «هو» است، هر که اسم اعظم خدای تعالی را روزی ۱۱ بار ورد خود قرار بدهد،هر آینه هر امر مهم جزئی و کلی برای او آسان شود و آن اسم اعظم پنج آیه از پنج سوره مبارکه بقره،آل عمران، نساء، طه و تغابن است، با این ویژگی که حروف آن نقطه ندارد و تغییری در اعراب آنها صورت نمی گیرد:

«الله لا إله إلا هو الحی القیوم…» تا آخر آیه الکرسی

«الله لا اله الا هو …نزل علیک الکتاب …»

«الله لا إله ان هو لیجمعنکم …»

«الله لا إله ان هو له الاسماء…»

«الله لا إله الا هو و علی إلله…»


بیشتر بخوانید: آداب و دعاهای استفاده از تربت امام حسین (ع) 


چگونه دعا برآورده می‌شود / برگرفته از کلام معصومین

دعایی که راوی آن می گوید اگر اجابت نشد، او را لعنت کنید

محدث گرانقدر مرحوم حاج شیخ عباس قمی در کتاب شریف مفاتیح الجنان به نقل از شیخ کفعمىمؤلف کتاب بلد الامین دعایی را نقل کرده و گفته: این دعا را مقاتل بن سلیمان از امام زین العابدینعلیه السلام روایت کرده و گفته: هرکه این دعا را (برای رفع گرفتاری و مشکلات) صد مرتبه بخواندو دعایش اجابت نشود، پس‏ مقاتل را لعنت کند و آن دعا این است:

«إِلَهِی کَیْفَ أَدْعُوکَ وَ أَنَا أَنَا وَ کَیْفَ أَقْطَعُ رَجَائِی مِنْکَ وَ أَنْتَ أَنْتَ إِلَهِی إِذَا لَمْ أَسْأَلْکَ فَتُعْطِیَنِی فَمَنْ ذَا الَّذِی أَسْأَلُهُ فَیُعْطِینِی إِلَهِی إِذَا لَمْ أَدْعُکَ فَتَسْتَجِیبَ لِی فَمَنْ ذَا الَّذِی أَدْعُوهُ فَیَسْتَجِیبُ لِی إِلَهِی إِذَا لَمْ أَتَضَرَّعْ إِلَیْکَ فَتَرْحَمَنِی فَمَنْ ذَا الَّذِی أَتَضَرَّعُ إِلَیْهِ فَیَرْحَمُنِی إِلَهِی فَکَمَا فَلَقْتَ الْبَحْرَ لِمُوسَى عَلَیْهِ السَّلامُ وَ نَجَّیْتَهُ أَسْأَلُکَ أَنْ تُصَلِّیَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَنْ تُنَجِّیَنِی مِمَّا أَنَا فِیهِ وَ تُفَرِّجَ عَنِّی فَرَجا عَاجِلا غَیْرَ آجِلٍ بِفَضْلِکَ وَ رَحْمَتِکَ یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ»

دعای رفع گرفتاری

برای دعای رفع گرفتاری، شیخ احمد بن فهد و دیگران روایت کرده اند که مردى به خدمت حضرت امام موسى کاظم علیه السلام شکایت کرد که کار من بسته شده است و به هر کارى که متوجّه مى شوم سودى نمى یابم و به هر حاجت که رُو مى نهم برآورده نمى شود حضرت فرمود که بعد از نماز صبح ده مرتبه بگو ((سُبْحانَ اللَّهِ الْعَظیمِ وَبِحَمْدِهِ اَسْتَغْفِرُ اللَّهَ وَاَسْئَلُهُ مِنْ فَضْلِهِ)) راوى گفت که اندک زمانى که بر این مداومت کردم جمعى از بادیه آمدند و خبر دادند مرا که مردى از اقوام تو مُرده و به غیر از تو وارثى ندارد پس مال بسیار بدست من آمد و تا حال بى نیازم .مفاتیح الجنان، حاج شیخ عباس قمی (ره).

دعای برآورده شدن حاجت

در تحفة الزّائر است كه از حضرت صادق عليه السلام منقول است كه هرگاه تو را حاجتى بسوى خداى تعالى باشد يا از امرى خائف و ترسان باشى در كاغذى بنويس :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ اَللّهُمَّ اِنّى اَتَوَجَّهُ اِلَيْكِ بِاَحَبِّ الاَْسْمآءِ اِلَيْكَ وَاَعْظَمِها لَدَيْكَ وَاَتَقَرَّبُ وَاَتَوَسَّلُ اِلَيْكَ بِمَنْ اَوْجَبْتَ حَقَّهُ عَلَيْكَ بِمُحَمَّدٍ وَعَلِي وَفاطِمَةَ وَالْحَسَنِ وَالْحُسَيْنِ وَعَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَمُحَمَّدِ بْنِ عَلِي وَجَعْفَرَ بْنِ مُحَمَّدٍ وَمُوسَى بْنِ جَعْفَرٍ وَعَلِىِّ بْنِ مُوسى وَمُحَمَّدِ بْنِ عَلِي وَعَلِىِّ بْنِ مُحَمَّدٍ وَالْحَسَنِ بْنِ عَلِي وَالْحُجَّةِ الْمُنْتَظَرِ صَلَواتُ اللَّهِ عَلَيْهِمْ اَجْمَعينَ اكْفِنى كَذا وَكَذا.

برخی موانع استجابت دعا

۱- گناه: گناهان سه گونه اثر می‌گذارند:

  • توفیق دعا کردن را سلب می‌کند.
  • حالت تضرع و تواضع و توبه و انابه و اشک و گریه را می‌گیرند و نمی‌گذارند بنده با حضور قلب، توجه‌اش به سوی خدا متمرکز گردد و مجذوب نفحات رحمانی او شود.
  • در صورت خواندن دعا، دعایش مستجاب نمی‌گردد.

علی(ع) می‌فرماید: «المعصیة تمنع الاجابة؛ گناه از اجابت دعا جلوگیری می‌کند».  در دعای کمیل شب‌های جمعه دقت نمایید، آن جا که می‌خوانید: «اللهم اغفر لی الذنوب التی تحبس الدعا و... خدایا گناهانی که مانع استجابت دعای من شده‌اند بر من ببخش.»

۲- ترک دعا در هنگام خوشی‌ها: خداوند به حضرت داود(ع) وحی فرمود: «مرا در روزهای خوش و آسایش یاد کن تا من دعای تو را در ایام گرفتاری و سختی اجابت کنم»

۳- نافرمانی و رنجاندن والدین

۴- تأخیر انداختن نمازهای واجب از اول وقت

۵- در گفتار، بد زبان بودن

۶- نسبت به افراد مؤمن سوء ظن داشتن و بد طینت بودن

۷- با برادران یا خواهران مؤمن، با دو رویی و منافقانه برخورد کردن

۸- ترحم نکردن به افراد ضعیف

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۳
در انتظار بررسی: ۴
Iran (Islamic Republic of)
حسام‌‌کنعنی
۰۰:۵۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
التماس‌دعا
Iran (Islamic Republic of)
حسام‌‌کنعنی
۰۰:۵۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
التماس‌دعا
Iran (Islamic Republic of)
دختر شهید حاج قاسم سلیمانی
۰۷:۴۰ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
سلام برا همتون دعا کردم ان شالله به حق مادرمون حضرت فاطمه(س)حاجتتون برآورده بشه
برای من بنده حقیر هم دعا کنید خواهش میکنم از صمیم قلب از شهیدا بخواهید که حاجت روام کنن حالم خیلی بده خواهران برادران لطفاً برام 10 تا صلوات بفرستید که حاجتم برآورده بشه خیلی دلم شکسته ،???
Iran (Islamic Republic of)
گل نرگس
۲۲:۵۴ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
برایم دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۲۱ آبان ۱۴۰۲
تو رو خدا برای بابام دعا کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۳ ۱۸ آبان ۱۴۰۲
سلام تو خدا تورو قرآن من ی حاجتی دارم به خدا حال روحی خودمو خانوادم اصلا خوب نی داداشم اعتیاد به مواد سفید داره تورو به فاطمه زهرا براش دعا کنید که ترک کنه
Iran (Islamic Republic of)
آیدا
۰۴:۲۰ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
خدایا .... لطفا دعاهای همه مارو براورده کن ....دعاهای منم مستجاب کن ... خودت میدونی من چی میخوام الان ... خودت کمکم کن ...ارزوی منو محقق کن خدا ...لطفا ....من ناامیدت نخواهم کرد
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۱۷:۱۴ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
سلام
به همه برادر و خواهرهای مومن و مومنه عزیز
شمارو قسم میدم به بزرگترین قسمها دعا کنید این مریضیها از بدن این حقیر و همسرم ریشه کن بشن
از اعماق وجودم التماس دعا دارم دعای سلامتی
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۱۷:۱۴ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
سلام
به همه برادر و خواهرهای مومن و مومنه عزیز
شمارو قسم میدم به بزرگترین قسمها دعا کنید این مریضیها از بدن این حقیر و همسرم ریشه کن بشن
از اعماق وجودم التماس دعا دارم دعای سلامتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
دعا کنی ۲ و ربع از مدرسه تعطیل شم
Iran (Islamic Republic of)
هلیا
۲۲:۵۲ ۰۹ تير ۱۴۰۱
من چند روز پیش برای اینکه یه اتفاق بد نیفته اومدم تو این سایت یه کامنت هم گذاشتم بعد بعد از ظهرش رفتم انقدر دعا کردم و نماز خوندم و صلوات فرستادم که دهنم دیگه کف کرده بود ۱۰۰۰ صلوات هم نذر کرده بودم که اون اتفاق نیفته ۵۰۰ تاش هم همون موقع فرستادم زنگ زدم حرم امام رضا خواسته مو گفتم ۱۰۰ ایه قران خوندم سجده کردم گریه کردم تا جایی که شد گناهی نکردم ولی فردای اون روز اون اتفاق بد رخ داد الان واقعا دل شکسته ام و نا امید چرا باید جواب منی که اینقد دعا و ثنا کردم این بشه امیدوارم حاجتتون براورده شه با ارزوی موفقیت براتون خودم که دیگه دلم شکست
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۲:۵۲ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
سلام حتما مصلحتی بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱
خدایا حال دل همه بنده هات میبینی و آگاه هستی. خدا حاجات و آرزوهامون با حکمت خودت یکی کن و به آرزوهامون عافیت و عاقبت به خیری عطا کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
دعا کنید فردا برم مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
شیوا
۱۹:۰۸ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
برام دعا کنین که گربه ی نازنین تک دانه ام برگرده. 10 روزه فرار کرده و هنوز بر نگشته. لطفا.
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۲۳:۴۹ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
سلام انشالله که هرکس مشکلی داره حاجتی داره حاجت روا بشن مشکلا حل بشن
تورا خدا برای منم دعا کنید خدا حاجتمو براورده کنه که حسرت به دل نمونم
Iran (Islamic Republic of)
سنا
۰۲:۰۱ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
دعام کنید پدرم فوت کرد برادرم مرد با دعاتون بهم انرژی بدین
Iran (Islamic Republic of)
ابول
۲۲:۱۸ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
التماستون میکنم خواهشا تمنا میکنم برای من و خاتواده ام دعا کنید من هم برای همتون دعا میکنم
Iran (Islamic Republic of)
بنده شرمنده خدا
۰۰:۴۰ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
توو رو خدا برای منم دعا کنید
التماستون می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۸ دی ۱۴۰۰
من برای همتون دعا کردم لطفا شما هم برای من دعا کنید این دعا روی زندگی من خیلی اثر داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۸ دی ۱۴۰۰
لطفا برای منم دعا کنید این دعا توی زندگی من خیلی اثر میزاره
Germany
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۹ دی ۱۴۰۰
سلام ببخشیده من یه دعای خیلی قوی میخام که دعا به هرچیزی کردم دعاهام هرچه زوتربرآورده بشه.تروخدا ایم دعارو برام بفرست..و تروخدا شماهم برام دعای خیلی قوی برام بکنید.منتظردعاهاتونم تروخدا تروقرآن که میخونی و ختم ش کرد.
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۲۳:۱۲ ۱۸ دی ۱۴۰۰
اگر اینو میخونید لطفا برام دعا کنید قبول شم
خیلی بهش احتیاج دارم
زندگیمو تغییر میده
قول میدم این روزامو فراموش نکنم
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد علی
۱۱:۰۱ ۱۴ دی ۱۴۰۰
انشاالله به آبروی مادرم حضرت فاطمه زهرا س همه حاجت روا باشید
امیدی در دل دارم برایم دعا کنید که مطمئنم مستحاب میشود از همه خواهران و برادران گرامی خواهشمندم.
United Arab Emirates
N
۱۶:۵۵ ۰۶ دی ۱۴۰۰
دعا کنین برای منم :)
خیلی خالم بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
سلام پیام های همتون رو خوندم و برای براورده شدن حاجت های همتون دعا کردم.
لطفا برای پدر من هم دعا کنید که کارش درست شه و رزق و روزی و برکت حلال توی زندگیمون سرشار شه خیلی سختی کشیدیم .
آمین یا رب العالمین
United States of America
مهدی
۱۸:۱۵ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
تورو به جون عزیزترین آدمهای توزندگیتون واسه منم دعا کنید هفت سال زندگیم ازهم پاشیده ۷سال است دوتادخترم رو ندیدم پدرومادرم هردوشون فوت کردن و.....الهی همتون حاجت روابشین منم همین طور به حق فاطمه زهرا همه بگین الهی امین
Iran (Islamic Republic of)
هوشنگ یوسفی
۰۳:۲۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
از رب العالمین پروردگار رحیم و حکیم
از مقربان درگاه خدا
از جمیع انبیا و شهدا فی سبیل الله
و از قرآن کلام الله با التماس و تمنا می خواهم غمهای تو را محو کند
و دیدار تو و فرزندانت را برقرار نماید
و تو به الله ایمان داشته باش که او فرزندانت را بتو خواهد رساند
همچون کودکی رها شده بر نیل همچون کودکی رها شده در چاه
در پناه الله باش
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۷:۰۴ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
برای منم دعا کنید برای موفق شدن در درس هام حالا هرکی این پیام میخونه ده تا صلوات بفرسته برای بر آوردن حاجتم

ممنون میشم اگه برام دعا کنید و ۱۰ صلوات بفرستید
Iran (Islamic Republic of)
سیما
۱۸:۲۱ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
خواهش میکنم هر عزیزی این پیامو دید برام دعا کنه دعام مستجاب شه وضعیتم اصلا خوب نیست. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
صبا
۱۱:۰۰ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
برای بقیه دعا کنید و از بقیه هم بخواین برای حاجت شما دعا کنن انشالله خدا رحم کنه و حاجت همه برآورده شه و هیچ کس حسرت آرزوش به دلش نمونه به حق خدا خودش
Iran (Islamic Republic of)
Msm
۲۰:۰۹ ۲۹ مهر ۱۴۰۰
امیدوارم هرکسی که الان اینجا پیام داده که حاجت داره خدا به حق چهارده معصوم حاجتش بده. برای برآورده شدن حاجاتمون یک صلوات محمدی بفرستید
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۸:۱۱ ۰۶ مهر ۱۴۰۰
تروخودا هرکسی که این منتو دید برای مریض ما یه دعا کنه ممنون میشم.
منم امیدوارم هرحاجتی که در دل دارید براورده بشه
انشالله همه مریض ها شفا پیدا کنن
Iran (Islamic Republic of)
نورا
۲۳:۵۲ ۰۳ شهريور ۱۴۰۰
منم یه حاجت دارم هرکس که پیامم میخونه بره مریض منم دعا کنه و ایشالا همه مریضا شفا پیدا کنن یه آمین میخوام
Iran (Islamic Republic of)
خدیجه
۲۲:۳۷ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
من یه حاجتی تو دلم دارم واسم دعا کنید هرکس که اینو میخونه ،،،انشالله که همه حاجت روا بشن همه مریضا شفا پیدا کنن هیچ امیدی نا امید نشه دل هیچ بنده ای نشکنه
التماس دعا ازتون دارم
Iran (Islamic Republic of)
نننن
۱۳:۵۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
عجب نمدونم چرا بعضی ها خوشبختن ماها نستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
من یه مشکل دارم که اگه اون درست بشه زندگیم از این رو به اون رو میشه
لطفا برای من دعا کنید که تا من به اون چیزی که میخوام برسم
Iran (Islamic Republic of)
هاجر
۱۴:۲۳ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
التماس دعاااااااااااا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
سلام .،..التماس دعاااااااا
Afghanistan
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
سلام دوستان عزیز لطفا برم دعا کنین حاجتی دارم
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۰۱:۲۷ ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
خواهش میکنم دعا کنید تا روح و روانم آروم باشه
منتظر ی شخصی هستم فقط میخوام ی بار ببینمش
لطفا دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
نننن
۱۳:۵۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
عاشقی
Iran (Islamic Republic of)
A
۲۳:۵۰ ۱۲ دی ۱۳۹۹
همیشه امید هست چون همیشه خدا هست
هیچ قدرتی نیست مگر اینکه نزد پروردگار باشد)لا حول ولا قوت الا با الله)
التماس دعا...❤
Iran (Islamic Republic of)
بیتا
۱۹:۲۰ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
من هیچی نمیخوام از دنیا فقط معلم تو لینکی که فرستاد در آزمون آنلاین قبول کنه که من یه بار امتحان دادم میگه سه بار امتحان دادی اما من یه بار امتحان دادم سه بار از سایت اومدم بیرون
Iran (Islamic Republic of)
تنها
۲۲:۰۵ ۰۹ آذر ۱۳۹۹
تو رو خدا کمکم کنید بدجور به دعا نیاز دارم جون هرکسی که دوسش دارین کسی کی این متن میبینه دعا کنه و کسی که میخونه به دیگران هم بگه واسم دعا کنن بدجور دلم شکسته گرفتارم
Iran (Islamic Republic of)
نننن
۱۳:۵۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
ناراحت نباشین منم گرفتارم نه دعا روم اثر داره نه تلاش کوشش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
دوستان برای منم دعا کنید خانه دار بشم مستجرم خیلی سخته
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۰۰:۱۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
سلام دعا کنید واسم نفر اول شورای مدرسه بشم.. هر کی دعام کنه انشالله دعاش حاجت بگیره......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
سلام از همگی شما التماس دعا دارم عزیزم خیلی حالش بده سالیان سال است حالا همگی دورش هستیم و ناراحت از بیماری خطرناکش،تورو خدا دعا کنید منم دعاگوی شما هستم
Iran (Islamic Republic of)
اک
۱۹:۴۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
تو رو خدا برام دعا کنین امسال کنکور دارم خیلی میترسم که قبول نشم من برا همه شما عزیزان دعا میکنم فقط قبول بشم من تا کنون خیلی سختی کشیدم هر چی میخونم یاد نمی‌گیرم نمیدونم چند شده
Iran (Islamic Republic of)
ف
۱۹:۱۱ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
سلام انشاالله حاجت همه شما عزیزان برابرده بشه خدا میگه من از اول سرنوشت شمارو نوشتم ولی در بعضی جاهای سرنوشتت گذاشتم هرچی دعاکنی من اونو بهت میدم پس هیچ وقت از دعا دست بر ندارید مارو هم از دعاتو بی نصیب نزارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
میگن خدا نوشته که هرکس تا چه سالی عمر میکنه پس اگه ما برای سلامتی کسی دعا کنیم چه فایده ای داره فقط دل خودمونو خوش میکنیم
آیا به عمر طرفی که براش دعا میکنیم اضافه میشه
Iran (Islamic Republic of)
شیما
۰۰:۰۵ ۰۲ مهر ۱۳۹۹
انشاالله همه تون حاجت روابشید برای منم دعاکنیدحاجت روابشم
Iran (Islamic Republic of)
احمد رضا
۰۲:۱۹ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
سلام دوستان
برای همه شما کردم انشا الله حاجت روا میشوید
برای من هم دعا کنید این هفته خواسته من هم برآورده بشه انشاالله

تشکر از زحمات شما
۲۱شهریور ۱۳۹۹
United States of America
فاطمه
۱۱:۱۶ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام منم مثل دوستان کنکوری بودم خواهش میکنم براهممون دعا کنید امسال واقعا ماها به دعای خیرتون احتیاج داریم توروخدا دعاکنید
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۲۲:۲۷ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
طور خدا جان عزیزتون برام دعا کنید به خدا حاجتم مهم ایشالله هر کی برام دعا میکنه ایشالله خدا حاجتاشونو بده
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۱۳:۴۵ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
خدا ی مشکل دا دگاهمه. حل کن تو وبه فاطمه زهرا
Iran (Islamic Republic of)
رقیه
۲۲:۴۹ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام خدمت هر بزرگواری که متن منو میخونه ازتون می‌خوام برام دعا کنین یه گرفتاری بزرگ دارم که سرنوشتم رو زیر سوال می‌بره لطفا هر موقع متن منو خوندین برام دعا کنین حل شه...ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
از امام حسین بخواه. اقا برات معجزه میکنه
Iran (Islamic Republic of)
یگانه
۱۹:۲۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
دوستان من برای همه شما دعا کردم شما هم برای من دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۳:۳۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
ایشااله همتون حاجت روا بشین خواهش میکنم من رو هم دعا کنید مشکلی واسم پیش اومده خواهش میکنم من رو هم دعا کنید محتاجم به لطف خدا و دعاتون
انشالله حاجتتون براورده شه ممنونم❤
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۳:۱۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
سلام دوستان عزیز ازتون خواهش میکنم برام دعا کنید تا توی کنکور قبول شدم لطفا اگه خواهش منو میبینید دعا کنید امیدوارم همه به آرزوشون برسن
Iran (Islamic Republic of)
دوست خدا
۲۱:۴۳ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
ان شاالله مشکلات همتون حل شه و دعاتون مستجاب شه برای منم دعا کنید امسال رشته دلخواهمو تو کنکور قبول شم .
Iran (Islamic Republic of)
یلدا
۰۰:۱۳ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
سلام لطفا هرکسی پیام منو می خونه برام دعا کنه میگن دعا در حق دیگران مستجاب میشه سه سال دارم دعا میکنم مستجاب نمیشه لطفا شما برام دعا کنید شاید که مستجاب شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
از ته دل از امام حسین بخواه . اقا برات معجزه میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۲۹ تير ۱۳۹۹
خدایا همه به ارزوهاشون برسن. خدایا امام زمان هرچه زود تر ظهور کنه. خدایا این مریض کرونا رو از زمین محو کن. امید وارم هرکس مریضه هرکس غمگینه هرکس ارزو داره حتی ارزو های کوچک به نتیجه دلخواهش برسه. خدایا شکرت من به ارزوم رسیدم.ارزوم پذیرفتن توبه ام بود الان احساس آرامش میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه عباسی
۱۹:۴۴ ۲۴ تير ۱۳۹۹
سلام تورو خدا برام دعا کنید مامان و بابام میخوان با هم طلاق بگیرند لطفا دعا کنید که طلاق نگیرند من هیچ خواهرم که ۳ سال شه برای اون دعا کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۰۰:۲۲ ۰۵ تير ۱۳۹۹
با یه موتوری تصادف کردیم. یه آقای زحمتکش. چند روزه تو کما هست. تو رو خدا دعا کنید زنده بمونه بره بالای سر زن و بچه اش
Iran (Islamic Republic of)
لبیک یا علی
۱۱:۲۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
خدایا خودت می دونی دعای من چی هست دوستان لطفا دعا کنید دعام مستجاب شه خدا ان شالله دعا شما رو هم مستجاب کنه
Iran (Islamic Republic of)
لبیک یا علی
۱۱:۲۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
خدایا خودت می دونی دعای من چی هست دوستان لطفا دعا کنید دعام مستجاب شه خدا ان شالله دعا شما رو هم مستجاب کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
برای منم دعا کنید مسابقه قرآن دارم دعا کنید قبول بشم امیدوارم که حاجت همه ی شما عزیزان برآورده بشه
Germany
مریم
۲۳:۴۸ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
برام دعا کنین ب عشقم برسم توروخدا
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۲۰:۲۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
توروخدا الهی هرچی میخواین الهی به همین شب چهارشنبه خدا براتون بر آورده کنه دعا کنید منم خوشبخت بشم و به همه ی آرزوهام برسم
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۲۳:۱۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
خدایا خداوندا لزت خواهش میکنم به پات میفتم سروتمند بشوم ازت خواهش میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل خلیلی
۰۱:۲۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام عزیزها لطفا دعا کنید خدا بهم گوشی بده انشاءالله خدا دعای همگی رو استجابت کنه ما را از دعایتان محفوظ نگه دارید ترو هرکی که دوس دارید به پاتون می فتم دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۱۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
برای رسیدن به هدفم دعایم کنید خواهشا"
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۶:۰۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
جون هر کیو دوس دارین واس منم دعا کنین ک خوشبخت بشم
Turkiye
یوشیتا
۱۷:۴۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام واسه همتون خیروخوبی سلامتی ازخدامیخوام
واسه منوهمسرم دعاکنیدیکسال گره افتاده توزندگیمون هرکدوموحل میکنیم بدترش میادخسته شدم بخدا
Iran (Islamic Republic of)
امیرمهدی
۰۱:۲۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدایا من ازتوکامپیوتر میخواهم لطفا جان من را به من بده ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Germany
بیپناه
۲۲:۰۰ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفا به من کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۸:۴۲ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام برای منم دعا کنید عشقم مریضه تا 1هفته‌ی دیگه بیشتر زنده نیس تورو جون هرکسی که دوستشون دارید نزارین یه جوان ١٨ ساله بمیره دعا کنید معتاجم به دعاهاتون
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۱۶:۵۲ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام خیلی ممنون میشم اگه تو این ماه عزیز و شب های قدر و یا هرزمان دیگه ای برای ما جوان ها هم دعای خوشبختی کنید . لطفا برام دعا کنید ک خوشبخت شم تنها دل خوشی من آیندمه لطفا لطفا برای خوشبختی هممون و همین طور من دعا کنید خیییلی ممنونم ❤
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
اللهم صل علی محمد و آل محمد
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
قبل و بعد دعاتون حداقل 5 صلوات بفرستید. ذکر ده بار یا الله رو بگید و دعا کنید. در وقت اذان دعا کنید. خواندن صد آیه از قرآن و بلافاصله 7 بار ذکر یا اللله و سپس دعا کنید و حاجت بخواهید. صدقه دادن و پرهیز از گناهان در اجابت موثره.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
امیر علی
۰۰:۵۵ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
تورو خدا برای منم دعا کنید محتاج دعا هستم هرکسی این پیام رو میخونه خواهشا یه دعایی هم برای من و شوهرم بکنه .
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
سلام اگه امکان دارین منم دعا کنین یه مشکل خیلی خیلی بزرگ دارم ممنونم

خدایا کاش همه مریضان شفا پیداکنند
وووو
کاش هیچ کس آرزو بدل نباشد آمین
اصلا کاش دردنیا هیچ ای کاشی وجود نداشت
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۳:۲۳ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
ان شاالله خداوند حاجتت رو براورده کنه...
برای منم دعا کنید ک گشایشی درزندگیم حاصل بشه
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۶:۱۵ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
برای منم دعا کنید خیییلی غم گینم به برکت صلوات
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۱۱:۴۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
خدا یا به حق بی بی فا طمه زهرا حاجت همه براورده شه مل من هم همینجور الهی امین
France
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
خدایا بحق پنج تن آل عبا همه جوونا رو خوشبخت وعاقبت بخیرکن.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۶:۴۱ ۰۳ اسفند ۱۳۹۸
سلام واسه منم دعا کنید که هر چه زودتر خوب بشوم و این بیماری ای که من بهش دچارم و عاملش هم حتی نمی دونم هر چه زودتر خوب بشه
Iran (Islamic Republic of)
مادر دلشكسته
۲۳:۰۰ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
واسه همتون دعا ميكنم آرزهاتون برآورده بشه و مشكلتون حل بشه براي سلامتي دختر كوچولوي منم دعا كنين
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۲۱:۲۴ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
خیلی خوب بود ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۲۲:۵۵ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
برای زسیدن به حاجتم دعام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
تو رو به خدا تو رو به جان هرکسی که دوست دارید برا منم دعا کنید از نظر روحی خیلی داغونم احتیاج به ارامش دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
بهترین دعا دقت در نماز هست
Iran (Islamic Republic of)
نعمت
۲۱:۲۲ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
دوستان،تو رو خدا ویژه ما را دعا کنید ،ممنون میشم
Netherlands (Kingdom of the)
النا
۲۱:۴۹ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
خداوندحاجت همه ی مارا بده من مهتاج دعام لطفا برام دعا کنید که به حاجتم برسم و به آرزوم برسم التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۶ دی ۱۳۹۸
توروخدابرام دعا کنید لطفا حاجت دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۱۴ دی ۱۳۹۸
اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۳ دی ۱۳۹۸
منم دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۱۶ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
شمارا به خدا برای منم دعا کنید حاجت روا بشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۷ آبان ۱۳۹۸
یا رب یا الله یا ارحمن راحمین حاجت مارو بده
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۲:۰۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
براهم دعا کنیم امین یا رب العالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۸
امیدی هست چون خدایی هست
مطمئن باشید اتفاقات خوبی در پیش هست ، واسه هممون
آرزوی سلامتی و برآورده شدن تمام آرزوها و بر طرف شدن مشکلات رو واسه هممون دارم
واسه هم دعا کنید خدا هیچ وقت دیر نمی کنه
گوشه ای از آرزوهاتون اگه میشه منم جا بدید...
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۲:۳۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
انشالله ک خداحاجت همه روبده
۱۲