شهردار سمنان گفت :ایجاد دولت الکترونیک در یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری سمنان است و این امر نیازمند توسعه فناوری اطلاعات است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان با بیان اینکه طرح‌های ویژه‌ای برای هوشمند سازی شهر سمنان در نظر گرفته‌ شده است گفت: مرکز جامع کنترل ترافیک شهر سمنان به‌زودی افتتاح می‌شود و این امر نقش مؤثری در سامان‌دهی وضعیت ترافیکی در ساعت اوج شلوغی است.دو دستگاه دوربین کنترل ترافیک و ثبت تخلف در معابر شهری سمنان راه‌اندازی شدند که این دوربین‌ها در بلوار شهید نوروز و شهید اخلاقی نصب هستند.

وی اضافه کرد : دوربین های کنترل ترافیک سرعت بیش از 60 کیلومتر را ثبت می‌کنند و کاهش آمار تصادفات درون‌شهری از دیگر رویکردهای مهم شهرداری سمنان درحل مسائل ترافیکی است. بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود برای اصلاح زیرساخت‌های شهری را در دستور کار  است و  ایجاد شهری امن ، پاکیزه و زیبا مهم‌ترین مطالبه مردم از شهرداری‌ها است و این امر باید در اولویت نخست قرار گیرد.

ناظم ضوی تصریح کرد :رفع مشکلات تردد در معابر درون‌شهری سمنان با مشارکت دستگاه‌های عضو شورای ترافیک در دستور کار قرار دارد. راه‌اندازی تمامی دوربین‌های کنترل ترافیک سمنان از دیگر برنامه‌هایی است که در این راستا باید انجام شود.

انتهای پیام / گ

مرکز جامع کنترل ترافیک شهر سمنان افتتاح می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.