رئیس دفتر سیاسی حماس از ادامه یافتن تظاهرات بازگشت فلسطینی ها در غزه، کرانه باختری و خارج از این کشور تا زمان محقق شدن اهداف خبر داد.

تظاهرات «بازگشت» در نقاط مختلف فلسطین ادامه داردبه گزارش حوزه  تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت با اشاره به تظاهرات بازگشت در فلسطین تاکید کرد: تظاهرات بازگشت بار دیگر مسأله فلسطین را در صدر مطرح کرد و به آن جایگاه داد، این تظاهرات تا زمانی که اهدافش محقق نشود در غزه و کرانه باختری و حتی در خارج فلسطین ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: تظاهرات بازگشت پیام هشدار از سوی ملت فلسطین خطاب به تمام کسانی است که می خواهند مسأله فلسطین را بفروشند یا با دشمن اسرائیلی رابطه برقرار کنند.

هنیه تاکید کرد: صدها هزار تن از مردم غزه با وجود محاصره و فقر در تظاهرات بازگشت شرکت کردند، چرا که این تظاهرات اهداف استراتژیک و ملی دارد.

وی در ادامه افزود: هوشیاری فلسطینی ها تمام توطئه ها علیه مسأله فلسطین از جمله طرح آمریکا برای انتقال سفارتش به قدس را خنثی خواهد کرد؛ امت عربی و اسلامی و آزادگان جهان  با این چالش بزرگ رو به رو هستند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار