رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس از دستگیری یک زورگیر که در قالب مسافربری اقدام به سرقت از مسافرانش می‌کرد، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛؛ سرهنگ منصور حشمتیان، رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت به عنف، تحت پوشش مسافربری با خودرو، توسط یک راننده مسافربرنما، جلسه‌ای در این خصوص تشکیل و تیم‌های عملیاتی برای بررسی موضوع و دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی به صورت محسوس و نامحسوس، ضمن حضور و گشتزنی در محدوده‌های جرم خیز شرق تهران، مشخصات متهم و خودروی آن‌ها را به دست آورده و به تعقیب مراقبت در این زمینه پرداختند.

رئیس کلانتری ۱۴۴ تصریح کرد: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه روز گذشته ماموران این کلانتری در خیابان اتحاد، موفق به شناسایی خودرو متهم شده و به تعقیب وی پرداختند.

سرهنگ حشمتیان گفت: متهم که متوجه حضور ماموران پلیس شده بود سعی کرد با حرکات خطرناک و مارپیچ و همچنین طی خیابان به صورت یک طرفه، از دست ماموران فرار کند، اما در نهایت پس از یک تعقیب و گریز کوتاه متوقف و دستگیر شد.

وی افزود: متهم به همراه خودرو سواری به کلانتری منتقل و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت و زورگیری اعتراف و همچنین در بازرسی از خودرو وی نیز تعداد زیادی گوشی تلفن همراه، جواهرات، پول، کارت بانکی و یک قبضه سلاح سرد کشف شد.

گفتنی است، متهم پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

انتهای پیام/

دستگیری زورگیر مسافربر نما در شرق تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.