معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ۴۳ فرآیند آموزشی به دبیرخانه یازدهمین جشنواره شهید مطهری ارسال و ۶ فرآیند برای مرحله کشوری انتخاب شده‌اند.

ارسال 43 فرآیند آموزشی به دبیرخانه یازدهمین جشنواره شهید مطهریبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صحراب‌پور معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در مراسم یازدهمین جشنواره شهید مطهری که در ساختمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد اظهار کرد: جشنواره شهید مطهری در زمینه آموزش و ارتقای این حوزه ویژه اعضای هیئت علمی است که در این مراسم فرایند‌های آموزشی برتر دانشگاه و نفرات برتر معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: در این مراسم 6 نفر به عنوان نفرات برگزیده فرآیند‌های آموزشی معرفی شده‌اند که از این تعداد یک نفر در سطح کشور قابلیت تقدیر داشت و دو نفر به عنوان رتبه‌های اول و دوم کشوری معرفی شده‌اند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به فرآیندهای ارسال شده، عنوان کرد: 43 فرآیند به دبیرخانه یازدهمین جشنواره شهید مطهری ارسال شده است که سهم دانشکده پزشکی 27 فرآیند، دانشکده پرستاری و مامایی 3 فرآیند، دانشکده پیراپزشکی 7 فرآیند، دانشکده دندانپزشکی 2 فرآیند، دانشکده بهداشت 2 فرآیند، پردیس بین‌الملل یک فرآیند است.

وی با اشاره به تعداد 15 فرآیند  موجود در کمیته علمی یادآور شد: 9 فرآیند برتر دانشگاهی معرفی شده است که به طور کلی 6 فرآیند برای رقابت در جشنواره کشوری به وسیله تیم داوری انتخاب و معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/

برگزاری یازدهمین جشنواره شهید مطهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار