رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان از دیدار ۲۶ نفر از قاریان، حافظان و فعالان قرآنی استان با رهبر معظم انقلاب خبر داد.

۲۶ نفر از فعالان قرآنی همدان با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جمالی، رئیس اداره امور قرآن اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: یکی از برنامه‌های مهم سازمان اوقاف و امور خیریه برگزاری مسابقات قرآنی است.

وی اظهار داشت: همه ساله با تمام شدن مسابقات بین‌‌المللی قرآن جمهوری اسلامی، فعالان قرآنی از استان‌های مختلف به دیدار مقام معظم رهبری مشرف می‌شوند که امسال نیز این دیدار، روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه خواهد بود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان ادامه داد: از استان همدان نیز ۲۶ نفر از فعالان عرصه قرآنی به همراه فعالان قرآنی سراسر كشور و متسابقین سی و پنجمین دوره مسابقات بين‌المللی قرآن كريم با رهبر معظم انقلاب ديدار خواهند کرد.

مجتبی جمالی افزود: این تعداد از فعالان قرآنی استان همدان از میان قاریان، حافظان و مربیان قرآن و از شهرستان‌های مختلف استان انتخاب شده‌اند که با هماهنگی‌های صورت‌گرفته برای دیدار با مقام معظم رهبری اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ ش

دیدار با رهبر انقلاب

برچسب ها: قرآن ، سازمان اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.