فرماندار شهرستان دهاقان گفت:حوزه دامپزشکی حوزه‌ای بوده که با سلامت انسان‌ها در ارتباط است و اگر مدیریت نشود به همه حوزه‌ها به ویژه سیاسی، اجتماعی می‌رسد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی اصغر قاسمیان  با حضور در جلسه تودیع و معارفه رئیس دامپزشکی شهرستان دهاقان که با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: حوزه دامپزشکی از اهمیت خاص و مهمی برخوردار بوده و اگر مدیریت درستی نشود با مشکلات و خطرات همراه است.

وی حوزه دامپزشکی را مرتبط با سلامت انسان‌ها دانست و افزود: حوزه دامپزشکی حوزه‌ای بوده که با سلامت انسان‌ها در ارتباط است و اگر مدیریت نشود به همه حوزه‌ها به ویژه سیاسی، اجتماعی می‌رسد.

فرماندار شهرستان دهاقان با بیان اینکه اعتقاد افراد در حوزه دامپزشکی بسیار موثر است، اعلام کرد: در این راه فرد باید با اعتقاد کامل قدم بردارد و نهایت سعی و تلاش خود را برای سلامت، امنیت و رفاه جامعه به کار گیرد زیرا اگر آرامش مردم تهدید شود سایر حوزه‌ها هم تهدیدی می‌شود.

وی تصریح کرد: دامپزشکی شهرستان دهاقان علیرغم مشکلات و کمبود نیروی انسانی مواجه بود، اما با مدیریت خوب و شایسته رئیس سابق آن به خوبی اداره شد و امیدواریم که با روند جدید مدیریت هم‌چنان موفق اداه شود.

گفتنی است در این جلسه از قاسمی رئیس سابق اداره دامپزشکی شهرستان دهاقان تقدیر به عمل آمد و داریوش هاشمی به عنوان رئیس جدید این اداره منصوب شد.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: فرمانداری ، دامپزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.