معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از گسترس و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در روستا‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ موثقی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های فناوری و ارتباطاتی شرکت مخابرات آذربایجان شرقی گفت::برنامه وزارت ارتباطات توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در روستا‌ها است و ما در صدد هستیم توسعه را در روستا‌های کشور افزایش دهیم.

وی گفت:در ادامه پروژه‌های بزرگ توسعه‌ای کشور در استان آذربایجان شرقی نیز پروژه‌های مخابراتی افتتاح می‌شود.

وی افزود: همه شهر‌ها به ظرفیت دسترسی به اینترنت پرسرعت و نسل جدید همراه اول مجهز شده اند.

وی ادامه داد: در راستای توسعه ارتباطات در روستا‌ها نفوذ تکنولوژی در روستا‌ها در دستور کار قرار دارد و در کنار این موضوع حضور پست بانک را در روستا‌ها افرایش دهیم.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به پروژه‌هایی که از طریق ویدوئو کنفرانس افتتاح می‌شود گفت: پروژه‌هایی که امروز افتتاح می‌شود در حوزه تلفن ثابت و نوسازی شبکه تلفن همراه است که توسط شرکت مخابرات، اپراتور‌های همراه اول و ایرانسل به وقوع می‌پیوندد.

وی از افتتاح مرکز توانمندی در استان آذربایجان شرقی خبر داد و افزود: با کمک دانشگاهیان مرکز توانمندی را افتتاح کرده ایم تا در راستای افزایش اشتغال و کار آفرینی موثر بوده و در جهت گسترش نشر دانش و فرهنگ بتواند تلاش کند.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تعداد پروژه‌های مخابراتی و ارتباطی افتتاحی در استان آذربایجان شرقی را بیش از دو هزار و ۸۰۰ پروژه اعلام کرد.

 

انتهای پیام/ش

سفرمعاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به تیریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.