مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران، پیشنهادی از کرواسی ندارد و به احتمال زیاد در پرسپولیس خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق محرمی، مدافع 22 ساله باشگاه پرسپولیس که سابقه بازی در ملوان را دارد و در تیم های ملی پایه نیز بازی کرده است، در 2 سال گذشته مهره اصلی برانکو محسوب می شد و نقش اساسی در قهرمانی سرخپوشان داشت.

در نقل و انتقالات نیم فصل، محرمی پیشنهادی از باشگاه دیناموزاگرب کرواسی داشت اما پرسپولیس با این انتقال مخالفت کرد و حالا برخی صحبت ها، از حضور این بازیکن در لیگ کرواسی در فصل آینده خبر می دهند اما فردی آگاه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد:

صادق محرمی در نیم فصل پیشنهادی از باشگاه دیناموزاگرب کرواسی برای نقل و انتقالات زمستانی داشت اما به این تیم نرفت و حالا پیشنهاد رسمی از دینامو ندارد.

او افزود: هنوز لیگ هفدهم به پایان نرسیده است و پیشنهادی برای جذب محرمی نیامده است اما او باید تصمیم بگیرد و هنوز هیچ موضوعی قطعی نشده است.

گفتنی است، محرمی 22 ساله در 2 سال گذشته برای پرسپولیس 42 بازی کرده و پاس گل قهرمانی سرخپوشان را مقابل پدیده داده است. او با حضور وریا غفوری و رامین رضاییان هنوز به تیم ملی دعوت نشده و امیدوارست  کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی پس از جام جهانی و برای مسابقات جام ملتهای آسیا 2019 امارات او را دعوت کند.

انتهای پیام/

محرمی در پرسپولیس می ماند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
hamid
۱۰:۰۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
از رئال بارسلونا منچستر بایرن مونیخ و ... پیشنهاد نداره .
Iran (Islamic Republic of)
hamid
۱۰:۰۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
از رئال بارسلونا منچستر بایرن مونیخ و ... پیشنهاد نداره .
آخرین اخبار