سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت:بازیکنانی که به تیم ملی ب. دعوت شدند باید بتوانند از اعتبار فوتسال ایران دفاع کنند.

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد آخرین شرایط تیم ملی فوتسال اظهار کرد: روز گذشته(دوشنبه) نخستین مرحله از اردوهای تیم (ب) فوتسال کشورمان جهت پشتوانه سازی برای حضور در تیم ملی با حدود نزدیک به چهل بازیکن شروع شد و یکی از اولویت های اصلی ما برگزاری سه مرحله اردو در اردیبهشت ماه برای آنان است.

او ادامه داد:می خواهیم در 6 ماه نخست سال هم اردوهایی را برای آنان تشکیل دهیم و هم بازی های دوستانه ای را برای تیم (ب) در نظر بگیریم تا از این لحاظ نه تنها با تجربه شوند بلکه حتی به تیم ملی هم راه یابند.همچنین ۴۴ نفر از بهترین‌های امید را به این تیم دعوت می کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره اینکه آیا ترکیب تیم ملی مشخص است یا خیر،گفت:مطمئنا هر کسی که شرایط بهتری داشته باشد به طور حتم به اردوهای تیم ملی دعوت خواهد شد.تیم زیر 18 سال که خودش را برای حضوری موفق در بازی های المپیک نوجوانان که در آرژانتین برگزار می شود آماده می کند شب گذشته برای انجام چند دیدار دوستانه به ایتالیا رفت.از طرف دیگر تمرینات تیم زیر 20 سال هم از دو یا سه ماه به منظور حضور در بازی های پیش رو شروع می شود.شرایطی که در حال حاضر برای تمام رده های سنی مختلف تیم ملی فوتسال انجام می شود بسیار رضایت بخش است.

ناظم الشریعه در ادامه درمورد حواشی بوجود آمده برای تیم ملی فوتسال هم،توضیح داد:تمام سعی ما بر این است تا از حواشی دوری کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا می توانیم عنوان قهرمانی فوتسال جهان را بدست آوریم یا خیر،پاسخ داد:تلاش ما این است تا در تمامی مسابقاتی که شرکت می کنیم،بهترین عملکرد ممکن را ارئه دهیم. به نظرم مردم بهترین کسانی هستند که می توانند درباره کیفیت اخیر تیم ملی اظهار نظر کنند.شک نداشته باشید مردم از نتایج تیم ملی فوتسال چه در رقابت های قهرمانی  آسیا و چه جهانی راضی هستند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان اظهار داشت:وضعیت مالی فدراسیون در حال حاضر چندان راضی کننده نیست و طبق صحبت هایی که با علی کفاشیان داشتم،قرار شده پاداشی از طرف سازمان لیگ برای بازیکنان تیم ملی فوتسال به دلیل موفقیت های اخیر در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

اظهارات ناظم الشریعه درباره تشکیل تیم ملی(ب) فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار