مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس بر استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ملی در فرهنگ سازی ماموریت‌های امدادی، آموزشی و بشر دوستانه جمعیت هلال احمر تاکید کرد.

استفاده از ظرفیت رسانه ملی در فرهنگ سازی ماموریت‌های هلال احمر به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فیض اله جعفری، مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس در دیدار با تقی سهرابی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان با اشاره به استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ملی در فرهنگ سازی ماموریت‌های امدادی، آموزشی و بشر دوستانه جمعیت هلال احمر گفت: رسانه ملی تاثیر عمده‌ای در آشنایی مسئولان و عموم جامعه با وظایف اصلی و ماموریت‌های خطیر سازمان امدادی هلال احمر و بشر دوستانه کشور دارد.

وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر به دور از هیاهو‌ها و فعالیت‌های رسانه ای، خود را موظف به ارائه خدمات حمایتی به حادثه دیدگان می‌داند، خدماتی که فراسازمانی بوده و در چارچوب شرح وظایف ذاتی این جمعیت نمی‌گنجد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس ادامه داد: فاصله زمانی طولانی بین حوادث نباید منجر به غفلت مردم از فراگیری آموزش‌های امدادی و رعایت اصول ایمنی شود و نقش رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در این خصوص اثرگذاراست.
انتهای پیام/ت

اطلاع رسانی رسانه ملی در فرهنگ سازی ماموریت‌های هلال احمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار