دکتر لاریجانی گفت:لایحه منطقه آزاد اینچه برون تا پایان اردیبهشت در صحن علنی مجلس به رای گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان ؛ دکتر لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با نمایندگان استان‌ها در خصوص استان گلستان گفت: لایحه منطقه آزاد اینچه برون برای تصویب تا پایان اردیبهشت در صحن علنی مجلس به رای گذاشته می‌شود.

وی افزود: با پیگیری‌های مجلس طرح ساخت راه آهن گرگان مشهد، تکمیل و پتروشیمی گلستان، رفع کمبود آب شرب مرکز گلستان وتصیفه خانه‌های فاضلاب تسریع می‌شود.

در این جلسه استاندارگلستان در مجمع نمایندگان استان با دکتر لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی پیرامون مسائل کلان و توسعه‌ای گلستان در حوزه‌های صنعت، گردشگری و کشاورزی گفتگو کرد.
 
هاشمی گفت: برای توسعه همه جانبه استان در بخش‌های کشاورزی، صنعت وگردشگری و تجارت طرح آمایش سرزمینی مهیا شده و با کمک دولت و مجلس اجرایی می‌شود.

وی افزود: مسئله پتروشیمی گلستان، توسعه زیرساخت‌های گردشگری، توجه به کشاورزی نوین، استقرار صنایع بزرگ وتوجه ویژه به آشوراده مورد توجه جدی است.

وی ادامه داد: از مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم همکاری لازم را در تکمیل و اتمام پروژه سد‌ها و مستقل شدن اداراتی نظیر غله و حوزه نیرو از استان همجوار را داشته باشد.

دکتر لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار توسعه کشاورزی برای ارزش افزوده و درآمد بیشتر مردم استان از توسعه صنایع نباید غافل شد.

وی گردشگری و مزیت‌های صادراتی گلستان به کشور‌های آسیای میانه روسیه و چین را با ایجاد مشوق‌های صادراتی از عوامل توسعه استان گلستان دانست.

دکتر لاریجانی گفت: برای پرداخت تسهیلات و افزایش آن در بخش اشتغال روستایی و رونق تولید هیچ محدودیتی نیست بشرط اینکه بدرستی وبا دقت و سرعت انجام شود.

وی افزود: تسریع در اجرای طرح‌های تصفیه فاضلاب شهری، تعیین تکلیف اراضی وقفی و بنیاد علوی بنفع مردم، حمایت از توتون کاران و توسعه کشت پنبه در دستور کار است.

انتهای پیام/ح
 

به رای گذاشتن لایحه منطقه آزاد اینچه برون در صحن علنی مجلس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.