فدراسیون فوتبال با آدیداس قرارداد خرید دارد و موضوع انصراف از عقد قراداد اسپانسرینگ بحث متفاوتی است که بنا به دلایلی مسئولان از توضیح درباره آن طفره می‌روند.

تناقض در اظهارات فغانپور پیرامون قرارداد آدیداسبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی درج خبر انصراف فدراسیون فوتبال از عقد قرارداد اسپانسرینگ با نشان تجاری آدیداس به دلیل برخی قوانین وارداتی و حمایت از کالای ایرانی که فغانپور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران عنوان کرده بود، مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال در گفتگو با دیگر خبرگزاری‌ها این موضوع را به شکل دیگری مطرح کرد که نیاز به توضیح دارد.

فغانپور در گفتگو با خبرنگار ما مدعی شد عقد قرارداد اسپانسرینگ ما با آدیداس به دلیل قوانین و حمایت از کالای ایرانی و همینطور مشکلاتی که وجود داشت، انجام نپذیرفت، اما قرارداد تامین لباس تیم ملی فوتبال در جام جهانی به قوت خود باقی است.

این درحالی است که ما در مصاحبه منتشره صحبتی از فسخ قرارداد منتشر نکرده ایم و اشاره ما به قرارداد اسپانسرینگ آدیداس در تیم ملی است.

ما هم تردیدی به استفاده از لباس آدیداس در جام جهانی نداریم و انصراف از عقد قرارداد اسپانسرینگ موضوعی بود که فغانپور مدعی شد و البته خواسته یا نا خواسته آن را به کالای ایرانی هم ربط داد.

استناد مسئول کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال به خبر فسخ قرارداد از سوی ما یک توهم و به نوعی فرار به جلو به دلیل توبیخ احتمالی وی می‌باشد و وجود خارجی ندارد چرا که ما نوشتیم انصراف از عقد قرارداد اسپانسرینگ در حالیکه فسخ حکایت دیگری دارد و به قرارداد خرید البسه برای جام جهانی مرتبط نیست.

متن خبر منتشره و مورد بحث مسئول کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال:

فغانپور: قوانین وارداتی و حمایت از کالای ایرانی باعث شد با آدیداس قرارداد اسپانسرینگ نبندیم

آقای فغانپور می‌دانند که اگر ما قرارداد اسپانسرینگ با آدیداس منعقد کرده بودیم، باید پول هم دریافت می کردیم و این در حالی است که ما فقط البسه آدیداس را در قبال یک قرارداد خرید با تخفیف عمومی و شرایط توافقی با آدیداس منعقد کردیم و این ارتباطی به اسپانسرینگ ندارد.

ما در پیام منتشره باشگاه خبرنگاران به صراحت اعلام کردیم که فدراسیون از عقد قرارداد اسپانسرینگ با آدیداس به دلیل برخی مشکلات منصرف شده است و کلمه فسخ برای جام جهانی و قرارداد خرید درج نشده است.

فایل صوتی گفتگوی فغانپور با باشگاه خبرنگاران جوان موجود است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.