مدیر تشخیص و وصول درآمد شهرداری کرمان از یکپارچه شدن وصول عوارض پسماند در شهرداری کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،مجتبی بینا مدیر تشخیص و وصول درآمد شهرداری کرمان از برگزاری نشست مشترک معاونان مالی و اقتصادی و خدمات شهری و نیز سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری و جمعی از کاشناسان این حوزه و مدیر تشخیص و وصول درآمد شهرداری به‌منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی دقیق‌تر برای وصول عوارض پسماند خبر داد و گفت: یکی از منابع درآمدی شهرداری‌ها برای رسیدن به درآمد پایدار، وصول عوارض پسماند است که باید برای جذب آن به‌طور جدی برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی کرد.
وی افزود: روزانه چندین تن زباله در شهر توسط شهروندان در اماکن مختلف تولید می‌شود که جمع‌آوری و تفکیک و دفع بهداشتی آن را شهرداری انجام می‌دهد و این کار برای شهرداری هزینه‌های بسیاری به‌همراه دارد.
بینا تأکید کرد: باید برای آگاه‌سازی شهروندان، کار فرهنگی کرد که با پرداخت بهای عوارض پسماند خود مدیریت شهری را برای کسب درآمد پایدار و در ساختن شهری زیبا و شایسته شهروندان یاری کنند.
وی افزود: این نشست به‌منظور تعامل و تبادل نظر بین واحد‌های شهرداری و برای یکپارچه‌سازی وصول عوارض پسماند برگزار شد و نتایج بسیار مثبتی به‌دنبال داشت.
بینا ادامه داد: قرار است به‌زودی جلسات دیگری در این خصوص و برای هماهنگی بین معاونت‌های مالی و اقتصادی و خدمات شهری و مناطق و واحد‌های مختلف شهرداری برگزار شود.

انتهای پیام/ی

جمع‌آوری و تفکیک و دفع بهداشتی زباله ها هزینه بر است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار