امام جمعه موقت تهران گفت: دانش آموزان باید شرایط مدیریتی را بشناسند و با اراده‌ جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام بردارند.

علی رغم تحریم‌ها پیشرفت کردیم/ شرایط مدیریتی رابه دانش آموزان آموزش دهیمبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران در مراسم اختتامیه هشتمین مجلس دانش آموزی که از صبح امروز در محل مجلس قدیم در حال برگزاری است، عنوان کرد: روند تدریجی و رو به رشد انقلاب اسلامی را شاهد هستیم و علی رغم فشارها،‌ تحریم‌ها و تبلیغاتی که علیه ایران می‌شود توانستیم به قله‌های موفقیت دست یابیم.

وی ادامه داد: امروز جزو معدود کشورهایی هستیم که به فناوری هسته‌ای و پیشرفت‌های علمی قابل توجهی دست یافته ایم و در برخی مسائل می‌توانیم حرف اول را در منطقه بزنیم.

میانگین سنی دانشمندان هسته‌ای ایران

حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد تصریح کرد: دانش آموزان می‌توانند با عزم و اراده در دنیایی که کشورها با زور و قدرت حرف خود را پیش می‌برند ایران را به یکی از قدرت‌های بزرگ دنیا تبدیل کنند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه میانگین سنی دانشمندان هسته‌ای ایران 27 سال بود، گفت: شرایط امروز برای دانش آموزان به گونه‌ای است که می‌توانند مراتب رشد و پیشرفت را با سرعت بیشتری طی کنند؛ بنابراین ابتدا دانش آموزان باید شرایط مدیریتی، اقتصادی و سیاسی را بشناسند و پس از آن با اراده‌ای راسخ جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام بردارند.

وی تصریح کرد: دانش آموزان باید تهذیب نفس و تحصیل علم را جزو اولویت‌های خود بدانند، چرا که پایه‌های شخصیتی در دوره دبیرستان جهت‌دار می‌شود، بنابراین در تربیت نسل آینده و پیشرفت‌های علمی بعدی دانش آموزان نقش مهمی ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار