سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان درباره در اختیار گرفتن بازیکنان ملی پوشش در جام باشگاه‌های آسیا گفت: فدراسیون به ما قول تعامل داده است.

میرحسینی: فدراسیون به ما قول تعامل داده است/ امشب لیست نهایی را مشخص می‌کنیمعباسعلی میرحسینی سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تصمیم سرمربی تیم ملی مبنی بر در اختیار قرار ندادن ملی پوشان خاتم اردکان در جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: ما روز گذشته با ضیایی جلسه‌ای برگزار کردیم و وی به ما قول داد که تعامل مشترکی داشته باشیم تا تیم اردکان متضرر نشود و از طرفی تیم ملی نیز ضربه نخورد.

وی ادامه داد: تصمیم داشتیم به منظور کسب نتایج بهتر و قوی‌تر شدن تیم اردکان از برخی بازیکنان نظیر مجتبی میرزاجانپور و امیر غفور در ترکیب تیم اردکان استفاده کنیم، اما این موضوع با مخالفت کادر فنی تیم ملی مواجه شد. به این دلیل که تیم ملی در ترافیک مسابقاتش به این بازیکنان نیاز دارد.

میرحسینی درباره اجازه حضور محمد طاهر وادی؛ پاسور این تیم که این روز‌ها در اردوی تیم ملی حضور دارد، گفت: ما در تلاش و رایزنی هستیم که بتوانیم وادی را به خود به جام باشگاه‌های آسیا ببریم. هرچند به ما گفته شد که خیلی بعید است کولاکوویچ اجازه این را به ما بدهد. با این حال قرار شد اگر وادی به همراه تیم ما نیامد، ما از یک پاسور جایگزین دیگر استفاده کنیم. در واقع تلاش این است که در یک تعامل دو طرفه نه تیم ملی ضرر کند نه خاتم اردکان که به هر حال نماینده والیبال ایران در جام باشگاه‌های آسیا است.

سرمربی خاتم اردکان خاطر نشان کرد: امشب جلسه‌ای با کادر فنی تیم خاتم و مدیران این تیم خواهیم داشت و لیست نهایی بازیکنان را انتخاب کرده و برای نحوه و زمان تمرینات آماده سازی تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی افزود: ما زمانی بین ۷ تا ۱۰ روز فرصت داریم که لیست بازیکنان را به کنفدراسیون والیبال آسیا ارائه کنیم و در این فرصت تلاش خواهیم کرد تیمی خوب را انتخاب کنیم. فدراسیون نیز به ما قول داده است که بازیکنان خوبی را در اختیار تیم ملی قرار داده و ما بتوانیم با قدرت به این مسابقات برویم.

میرحسینی ادامه داد: تیم ما نیز به نوعی تیم ملی محسوب می‌شود، اما باید این را در نظر بگیریم که ویترین نتایج والیبال تیم ملی بزرگسالان است و مردم برایشان مهم است که این تیم نتیجه بگیرد. تیم اردکان نیز به عنوان نماینده ایران در تلاش خواهد بود که بهترین نتیجه ممکن را در نبرد باشگاه‌های آسیا کسب کند.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی اردکان درباره وضعیت بازیکنان تیمش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.