شهردار زاهدان برای آسفالت معابر از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

شهردار زاهدان با تاکید بر پیگیری آسفالت معابر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: از تمام ظرفیت‌ها برای انجام این مهم در سطح شهر استفاده خواهیم کرد.

عبدالقادر پربار اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی‌ها و اولویت بندی‌های انجام گرفته موضوع آسفالت معابر با جدیت و استفاده از همه ظرفیت‌ها از جمله ۲ کارخانه آسفالت که یکی از آن‌ها فعالیت تمام وقت دارد در دست اقدام است.

وی افزود: سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری زاهدان نیز در این رابطه به طور جدی ورود می‌کند.

وی تصریح کرد: به منظور تسریع در روند آسفالت معابر اخیرا مناقصه‌ای برگزار کردیم تا از طریق گزینش و بکارگیری پیمانکار جدید موضوع آسفالت معابر اصلی و بلوار‌ها در ۶ ماهه نخست امسال به شکل مطلوب تری انجام شود.

شهردار زاهدان ادامه داد: همچنین قرار است برای استفاده بیشتر از ظرفیت‌های بخش خصوصی ۲ مناقصه دیگر را بزودی برگزار کنیم و امیدواریم در نیمه دوم سال بیشتر از آنچه که پیش بینی کرده ایم در عرصه آسفالت معابر گام‌های موثری برداشته شود.

پربار در رابطه با معابر مهرشهر نیز گفت: تامین سرانه‌های مربوط به این مکان بر عهده شرکت‌ها و تعاونی‌های واگذار کننده است و برای رفع مسائل این محدوده که مدت زیادی از الحاق آن به شهر نمی‌گذرد نیز مذاکراتی با متولیان واگذاری اراضی مهرشهر و اداره راه و شهرسازی انجام داده ایم.

انتهای پیام/گ

آسفالت معابر شهر زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار